Eindelijk thuis na vakantie

dus geen dure horloges meer dragen? waarvoor heb je ze dan? alleen voor in de kluis?

dus als je werkloos bent ga je stelen? wat een vooroordelen allemaal!

GJB2010 Schreef:

dus als je werkloos bent ga je stelen? wat een
vooroordelen allemaal!

Helemaal geen vooroordelen, werklozen stelen, negers dansen veel beter,
Hollanders zijn krenterig, Italianen zijn zakkenroller, Duitsers graven kuilen en blonde vrouwen zijn echt dom…

Hmm, veel behoefte om me te verdedigen heb ik niet want volgens mij is best te lezen wat mijn afwegingen waren. Maar affijn, nogmaals: verschil voor mij is de mate waarin je je als toerist profileert, i.c.m. het komen in gebieden op tijden die je van tevoren niet kan inschatten. Dat heb ik beide thuis niet.

En zoals ik ook al zei, ik weet niet of ik nu opnieuw dezelfde keuze zou maken. Maar uiteindelijk gaat het er wat mij betreft om waar iedereen zich voor zichzelf het best bij voelt. Al laat je al je horloges altijd in een bankkluis liggen omdat je vreest dat ze gestolen worden.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Dat kan ik me dan weer minder inbeelden, dat je klokken koopt waar je voor naar de bank moet om ze te kunnen dragen :wink:

Maar snap ook wel dat je een dergelijk kapitaal niet in een hoekje thuis legt hoor.

GJB2010 Schreef:

dus als je werkloos bent ga je stelen? wat een
vooroordelen allemaal!

Uhm dit is geen vooroordeel, als er meer werkloosheid is gaat de criminaliteit omhoog, je krijgt daar geen uitkering ofzo hoor, en je kinderen moeten toch eten, hoe kom jij dan aan geld, Daarnaast is het minimumloon in Spanje 500 euro!!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

+(tu) denk er net zo over :)-D

Goede tip trouwens!
Ga zelf ook eens na vraag doen.

“Eindelijk thuis na vakantie” ?? :sunglasses:

Had je beter thuis kunnen blijven.:smiley: :wink:

Snap de insteek van het verhaal wel, maar :

Juist die vakantie zou verbonden worden met je mooi-e(ste) horloge, en daar dan ook de herinnering aan oproepen.

Thuis op de bank je horlogedoos zitten te bekijken, met de kans op een dik myocardinfarct, waarna je ze toch “hier” achter zult moeten laten…Of op een terras in Praag de tijd die er eigenlijk toe doet doorbrengen met je mooiste horloge die die tijd dan meet…

volgens mij hebben we het over landen als Duitsland en Tsjechie. De werkloosheid valt daar reusachtig mee.

Mijn idee!

Veekeren Schreef:

Mijn collectietje kan weer de kast in, na een paar
weken netjes in een mapje bij iemand anders
opgeborgen te zijn.

http://i12.photobucket.com/albums/a210/Veekeren/Ho
rloges.jpg

Ik heb wel van deze vakantie geleerd. Durfde mijn
duurdere horloges niet mee te nemen, als toerist
loop je sowieso al wat meer te koop… Vanuit het
pure praktische heb ik voor mijn G-Shock (GW-810d)
gekozen. Solar en radio controlled tijd, geen
omkijken naar. Maar ik droeg hem al erg weinig, en
eigenlijk vanaf dag 2 heb ik me er aan gestoord.
Volgende keer neem ik wel een Seiko mee, snap
eigenlijk niet dat ik dat niet gedaan heb.
Gelukkig kan ik nu weer dragen wat ik wil :slight_smile:

Kan het zeker begrijpen. Op vakantie neem ik ook niet de duurste klokjes mee. Of die erg interessant zijn voor dieven.

Wat ik me wel afvraag is wat er mis was met de G-shock. Ik neem namelijk bijna altijd een Casio mee op vakantie.

Even het topic omhoog kicken Marnix ;)?

Ik wilde graag een G-Shock op zonne-energie en radio controlled. Deze kwam ik toevallig tegen, maar wat me het meest tegen staat is de te smalle band. Het is het gewoon nét niet voor mij.

Veekeren Schreef:

Even het topic omhoog kicken Marnix ;)?

Ik wilde graag een G-Shock op zonne-energie en
radio controlled. Deze kwam ik toevallig tegen,
maar wat me het meest tegen staat is de te smalle
band. Het is het gewoon nét niet voor mij.

Niet express… na vakantie liep ik behoorlijk achter. Ben een inhaalslag aan het maken. :stuck_out_tongue:

Ah, dat zijn o.a. ook redenen dat ik een Casio meeneem op vakantie. Tegenwoordig doe ik 24mm zulu of velcro banden erop. Die staan niet zo iel.

louis Schreef:

schmeink Schreef:


ik draag mijn sub liever ook niet in de
kroeg…

Dan moet je ook naar een fatsoenlijke kroeg gaan;)

Dat heeft toch helemaal geen zin: naar een fatsoenlijke kroeg moet gaan. Dan kan je evengoed thuis blijven. X(