Eigenlijk vond ik hem altijd al te duur voor een g-shock…
Maar de frogman is met de 5600 en de 6900 gewoon cult!
Kwestie van smaak natuurlijk, maar hij straalt voor mij gewoon “G-shock” uit.
Deze GW-1000 is niet meer van titanium zoals sommige van zijn voorgangers, maar simpelweg van staal.
In Nederland is het horloge niet via de importeur te koop en deze komt dan ook uit een “dollar” Amazon winkel voor een relatief “gunstige” prijs onder de 500
Wel te verstaan voor de tough solar versie zonder atomic timekeeping.
Normaal post ik hier geen aankopen, maar deze is voor mij toch wel bijzonder omdat ik er al zolang over aan het dubben ben
Zo een mooie schroefdeksel is super. Geeft hem ook wat gewicht. En inderdaad dit is een cult model. Net als de oude mudman trouwens. De nieuwe mudman modellen vind ik niks. Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd. Een Frogman kan wat mij betreft ook niet in een G-Shock collectie ontbreken. Ik heb een Titanium Triple Crown of Surfing die vaak polstijd krijgt. Want het is opvallend hoe comforabel zo’n Frogman draagt.
Een naakte Frogman is ook imposant. Want onder al dat plastic zit een prachtig en zeer robuust klokje.
Jawel, een andere jas gaat erg gemakkelijk op een Frogman. Kwestie van alleen een paar schroefjes losdraaien. Wel moet je op compatible typenummers letten. Ik heb ook een extra volledig transparante set, leuk voor de afwisseling.
Sommige mensen dragen zelfs een naked frog. Best wel funk.