Eindelijk toch even voorstellen...

Even voorstellen, heeft even mogen duren sorry daarvoor maar ben er toch maar even voor gaan zitten. Ben al even aan het meekijken en af en toe wat aan het posten dus cind dat het wel tijd wordt.

Lang, lang geleden had ik een horloge. Het begon denk ik wel met de swatch watch. Leuk, plastic, volgens mij ergens rond de 100 gulden en je kon de tijd erop zien. Jaren later was ik in het trotse bezit van een heuse Krug Baumen (goudkleurig, groene plaat en je kon de bezel ook nog draaien) top horloge, helemaal afgedragen. Tussendoor nog wel een Tag Heuer gehad, ligt ergens in het Gardameer. Cartier, gerleerd dat je die niet om moet doen als je gaat jet skiën. En de Breitling, ja die was echt zonde. En zo nog een paar…

Maar goed, vele jaren ouder, wijzer en de waarde inzien van wat kostbaar is en wat niet toch maar weer begonnen met een horloge te kopen…
Helaas iets voorzichtiger met de grotere merken, als je weer opnieuw begint dan ook wel helemaal opnieuw :grin:

De passie voor horloges is altijd wel gebleven. En die Breitling komt er wel weer als het zover is. Ondertussen zijn er ook andere mooie afleidingen in het vizier, dus kan nog alle kanten op.

Ben niet zo van de mooie strakke horloges, er moet wel iets gebeuren of te zien zijn op het horloge voor mij dan op dit moment, maar dat kan nog veranderen :sunglasses:(maar dat is persoonlijk en gelukkig smaken verschillen) En het liefst wil ik een mooi verhaal hebben achter een aan te schaffen horloge. Lukt niet altijd, soms loop je bij de lokale juwelier naar binnen en zie je een aanbieding. Doe je een bod en ben je een horloge rijker. Maar ook dat is een mooi verhaal.

Maar goed, dat is een weer leuk om te vertellen bij een goed glas whisky.

Genoeg van dit verhaal, hieronder de foto’s van de huidige staat van de collectie.

En de NA

En nog een doos met 2 defecte voor de liefhebber zodat ik deze weer kan vullen :grin:

Nou dat was het verhaal, hoop jullie allemaal snel te spreken en wat van jullie te lezen.

Groeten van Hof.

47 likes

Mooie introductie en reeds veel ervaring opgedaan :smile: ik zie een collectie met horloges waarop nogal wat te zien is en passend bij je smaak :ok_hand: veel plezier en hartelijk welkom !

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op HF Hof :+1:t2:

Welkom en veel plezier :wave:!

Horloges en whiskey, schitterende combinatie! Welkom op H(o)F

Welkom op HF Hof. Geniet van de horloges en verhalen hier. Ben benieuwd welke Breitling je op het vizier hebt?

Welkom!

Van harte welkom op ons mooie forum

Welkom :smile:

Mooie collectie zeg! Hartelijk gelachen om je verhaaltje ook :rofl:

Welkom op het forum!

Leuke binnenkomer. Welkom op ons leuke forum !

Welkom

Welkom bij de club Hof

Welkom :+1:

Welkom

Welkom op dit mooie forum :wink:

Welkom hier.

Leuk verhaal, welkom!