Eindelijk toegevoegd aan de collectie !

Ik heb er hier nog een boekje van liggen. Meegenomen van Baselworld. Er zit een eta 2824 in met een eigen module toch?

1 like

Klopt ! hier zijn de specs

NORD N2 Minutes VARIOCURVE / double minute segment display / hours decentralized / date. 25 jewelsand 5 integrated precision microballbearings. Sliding parts as the minute hand from the material ARCAP. Symmetrical 360° winding rotor with integrated winding weights, which are not visible by looking through the bottom. 28800 vibrations per hour / power reserve to 42 h / basic ETA 2824

1 like

Bijzonder.
Geweldig dat je dit horloge hebt kunnen kopen
Geniet er van.

Ach als je het kunt en je geniet ervan, zeg ik: goed gedaan. :). Heel apart en ik vind 'm heel gaaf.

Heb er een woord voor GEWELDIG …

Echt mooi hoor geniet ervan !

Wow, dit is niet iets wat je veel voorbij ziet komen.
Prachtige mechaniek in ieder geval erg bijzonder.

wst een lef om zoveel geld uit te geven aan iets bijzonders. Voor dat geld koop je bijvoorbeeld ook heel safe een daytona😜

Bijzonder zeg! Kende het merk en type niet, maar ziet er goed uit. Krijg beetje een steam punk idee erbij.

1 like

Ja maar soms wordt je verliefd ! en daar is niks aan te doen :smiley:

1 like

Ja daar hou ik wel van. Gewoon kopen wat je mooi vindt!

1 like

Ik vind het een zeer speciaal horloge, maar het zou niets voor mij zijn … :wink:
Heb bv. ook een Meistersinger gehad, kon ook maar moeilijk wennen aan het aflezen van de tijd.
Als ik reeds 2x moet kijken om te weten hoe laat het is, dan geef ik het al op. :slight_smile:

Maar je hebt hier zonder twijfel een mooi stukje mechaniek in huis gehaald !
Proficiat met je aanwinst en geniet ervan ! ! !

Als liefhebber van bijzondere complicaties vind ik dit natuurlijk echt geweldig. Al is het natuurlijk wel een beetje moeilijk doen om het moeilijk doen, maar neemt niet weg dat het een zeer speciaal horloge is. Veel draagplezier!

Je kunt het ook zo zien: voor dat geld red je het niet in 10 jaar met een partner :slight_smile:Dus koopje!
Heel bijzonder dit.

heel vet!

Wat een gave verschijning! Leuk hoor! Veel plezier ermee!!

Proficiat met deze bijzondere aanwinst!

Erg mooi en eens heerlijk wat anders!