Eindelijk voorstellen + collectie

Hallo allemaal,
Na een tijdje meegelezen te hebben op dit forum, toch maar een account aangemaakt. Hierna een aantal berichten geplaatst, maar vergeten voor te stellen.

Ik ben Stan, 20 jaar oud en student recht&economie aan de Radboud universiteit te Nijmegen. Mijn horlogehobby is een jaar geleden echt begonnen met de aankoop van mijn eerste “echte” horloge, een Tag Heuer 2000 exclusive automaat. Ik bleef echter altijd verder kijken naar andere horloges. De Tag Heuer heeft inmiddels mijn collectie verlaten.

Vandaag de dag ben ik de trotse eigenaar van een Tag Heuer 1000 en een Tudor Prince oysterdate met linnen wijzerplaat, beide uit de jaren '80. Ook heb ik een zakhorloge van mijn opa gekregen, wat aan zijn opa toebehoorde. Mijn volgende stap is om de Tudor op korte termijn in te wisselen voor een 34mm Rolex. Voor de rest hoop ik ooit een Omega seamaster aqua terra te bezitten.
Op dit forum hoop ik veel te leren en mooie horloges te zien!

49 likes

Ben je er mooi op tijd bij met je 20 jaar.
Voor mij hetzelfde ,wel op topics gereageerd maar nog niet voorgesteld.
Kon er ook niet echt een topic over vinden trouwens.

Welkom :slight_smile:

1 like

Welkom op het hf .

Welkom :+1:

Welkom :+1:

Mooie Tag Heuer Duikert.

Rook je die sigaren ook zelf? Die zijn lekker. De nodige van weggepaft i.c.m. goede whisky.

2 likes

zeker welkom hier.

Waarom joh. 36mm is toch een mooiere maat dan 34…
Je hebt er de polsen voor.

Welkom op HF trouwens.

1 like

Welkom Stan!

die 36mm gaat er ook zeker komen!
voor nu is het een keuze op basis van mijn budget.

Tuitknak doosje :+1::smile: Welkom !

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst! Vroeger, (pre) studententijd rookte ik ook tuitjes en op “zondag” een gepoederde Agio Gouden Oogst (n.a.v. het sigarenkistje). Succes met het vinden van een 34 mm Rolex. Een leuke afmeting, op dit moment draag ik een 34 mm Omega (ongeveer 60 jaar oud), best wel comfortabel.

Welkom :muscle:

Dan zou ik het zeker niet doen. 34mm verkoopt niet zo makkelijk als een 36mm

Beter iets meer sparen en meteen goed kopen :wink: ipv net niet.

Denk dat je een 34mm snel beu bent.

Maar goed! Have fun hierzo

Welkom Stan op dit mooie forum vol inspiratie en informatie.

Mooie two-piece collectie polshorloges heb je daar!
Benieuwd wat jouw lidmaatschap hier nog aan veranderingen daarin zal brengen.

Dit had ik ook gedacht, maar vind ze prachtig. Een smalle pols (16,5) werkt wel mee denk ik…

16.75-17 cm draag ik toch liever 36. Maar staat iedereen vrij he.

Welkom, Stan en nog veel plezier op ons forum.

Welkom Stan, veel plezier hier op het forum.
En gefeliciteerd met je NA

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

25

2 likes