Eindelijk voorstellen + een NA

Hallo HF-ers,

Nadat ik vandaag mijn NA binnen kreeg dacht ik dat het ook wel eens tijd werd voor een voorstel-/NA topic.

Ik ben Anna, 35 en woonachtig in de mooie Zaanstreek, Noord-Holland. Zoals mijn profielnaam al doet vermoeden ben ik een groot liefhebber van alles wat met vintage te maken heeft. Meubels, kleding, zonnebrillen, sierraden en sinds zeer recent dus ook horloges. En hippie…? Tja, dat komt door mijn vriend. Die vindt mij met mijn kristallen, wierrook en “wollig gelul” maar een gekke hippie! :woman_shrugging:t3:

Ik heb echter helemaal geen verstand van of ervaring met horloges. Heb hier dus de afgelopen maanden ook vooral heel erg veel gelezen en geleerd. Ongelovelijk hoeveel kennis er hier te vinden is!

Ook heb ik hier ontdekt waar mijn voorkeur ligt. Omega, Eterna, UG, Longines… Uiteraard vintage. Maar toch kan ik een mooie (moderne) duiker ook wel echt waarderen. Sowieso ben ik wel echt van de heren/unisex modellen. Is dat gek? Echte dames modellen kunnen mij gek genoeg helemaal niet bekoren. We gaan wel zien wat het forum mij zal brengen…

En dan nu de foto’s:

Mijn bescheiden collectie

En de NA :heart_eyes:

Verder doe ik nog aan yoga, motorrijden en gin/tonic en bier drinken!

Fijne avond! :wink::v:t3:

58 likes

Welkom.

Klinkt als de ideale vrouw :smirk:

2 likes

Beste Anna,
welkom op HF! (van een taijiquan beoefenaar :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Hartelijk welkom.

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst. Mooie collectie, maar die Omega Constellation vind ik natuurlijk top! Fijne avond.

3 likes

Welkom en veel plezier hier!

1 like

Welkom, Anna en nog veel plezier op ons mooie forum. Mooie Omega.

1 like

Heul cool :sunglasses: welkom hier. Mooie horloges ook :v:

1 like

Welkom, leuke hobbies! Behalve yoga dan🙈

2 likes

Welkom!

1 like

Welkom op HF Anna :+1:

1 like

Van harte en prachtige Na!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom Anna,
Mooie collectie, vooral die prachtige connie!

De favorite bezigheden van menig HF-er :ok_hand: :joy:

1 like

Welkom op het Forum!

1 like

Welkom op het forum Anna! :handshake::grin:

1 like

Van harte welkom!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom :+1:

1 like