Eindelijk Voorstellen

Hallo Allemaal,

Aangezien ik al een tijdje aan het meekijken ben op dit forum vind ik het netjes om me even voor te stellen.

Ik ben Mark 23jr een kom uit Groningen werk in de ICT-wereld, en heb een ‘horloge tik’.
Dankzij @Opdakje ben ik terecht gekomen op dit forum, en sindsdien kijk ik hier elke dag meerdere keren.

Tot voor 08 april dit jaar had ik alles onder controle en had ik alleen een Triwa Nevil Raven Tan (foto 1), tot mijn oog viel op de Seiko SBDC001 (SUMO) (foto2) en een bestelling plaatste bij SoloJapan.

De rest volgde echter snel, (Met ook een paar aankopen op dit forum)

Citizen Promaster Sky Pilot AS4025-08E:

Seiko SRP307J (Monster):

Suunto Core All Black:

Seiko SNN231:

Seiko Sun019:

Mondaine A627.30303.11SBB:

Foto van de complete collectie:


Hopelijk kan ik hier binnenkort een mooie Seiko BFK aan toevoegen (ik hou de horlogemarkt in de gaten)

Ik hoop hier op het forum nog lang te kunnen genieten van al het moois, en hier een daar wat te leren.

Met Vriendelijke groet,

Mark Bosscher

13 likes

Hey Mark,

Welkom! En veel leesplezier op het forum!
Leuke collectie!

Groet,

Kenzo

1 like

Welkom op het forum :)!

1 like

Goed bezig Mark! Mooie verzameling al :ok_hand: Allemaal klassiekers! Enjoy HF :smiley:

1 like

Leuke intro en erg bekend verhaal! Veel plezier hier en van harte welkom.

1 like

Welkom Mark, goede collectie heb je ondertussen al opgebouwd! Veel plezier nog hier. :wink:

1 like

Welkom! En fijne verzameling al!

Goed werk opdakje, gotta spread the virus :+1:

gr, HJR

1 like

Mark van harte welkom ;-). Wanneer kan ik je Mondaine bekijken?

1 like

Welkom :clap:
Leuke verzameling zo !, ben alleen bang dat het nog veel erger gaat worden :wink: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Pieter.

1 like

Welkom, Mark!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit gezaghebbende horloge forum!!


Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mark welkom , top collectie !

grt. Gerard

1 like

Welkom, Mark! Prima collectie, al. Met nog voldoende ruimte in de horlogekist voor nog meer moois! BFK is een erg fijne klok. Heb de mijne al weer een paar jaar en behoorlijk wat gedragen. Maar hij blijft netjes. Is ook erg degelijk gebouwd. En wat ik erg fijn vind, dat ie niet na twee dagen niet dragen stilvalt en ook niet na twee weken of twee maanden… :smile: Een aanrader. Nou ja, je hebt al 'n SUN, dus je bent bekend met de voordelen van Kinetic.

2 likes

Welkom :slight_smile:
Altijd leuk om één van je exen voorbij te zien komen hier, doet me altijd goed dat ze ook daadwerkelijk nog gewaardeerd worden en niet afgeragd oid :wink:

Zo’n mondaine blijft een schitterend horloge, echt een icoon in mijn ogen. En ja, die Citizen he… Non de ju wat een schitterend horloge blijft het. Een beetje druk, dat klopt, maar dat maakt het horloge juist tot wat het horloge is.

1 like

Welkom hier, op de Engelstalige forums zouden ze zeggen “You’re on a roll” :smile:

1 like

Gaat lekker haha! Welkom:)

1 like

Taged,

Dankje.

Ja ik vind het echt een mooi klokje en inderdaad dat is het voordeel van kinetic, ik hoop er binnenkort ééntje te bemachtigen :blush:

1 like

Hoi Nick,

Ja hij krijgt voldoende draagtijd, heeft er net een vakantie aan het Lago Maggiore in Italië opzitten, en tijdens een uitstapje naar Zwitserland deze vakantie kwam de Mondaine erbij :smiley:

Die Citizen ben ik ook heel blij mee, geweldige klok en draagt zo comfortabel. :wink:

1 like

Welkom op het forum!

Zo te zien een liefhebber van Seiko klokjes.

1 like

Welkom!

Dat ziet er prima uit. :+1:
Stuk voor stuk uitstekende horloges.

Grt.

1 like