Eindelijk weer een goed en oprecht interview over vintage rolex op youtube

Er zijn tegenwoordig zo veel interviews en filmpjes waar het alleen maar om ego geld en reclame draait. Eindelijk iemand die naar mijn idee snapt wat rolex belangrijk maakt. Goed interview.

Maar ff, wat heeft die interviewer op zijn hoofd…

5 likes

En deze is anders omdat … :thinking:

Moest van de sponsor. Sommigen zetten een flesje Heineken neer.

Oh James Dowling is een begrip als het gaat om kennis van (ouwe) Rolex(en), maar ook hij heeft een commercieel belang. Zijn het niet zijn boeken, dan wellicht zijn website of zou het zijn dat alleen zijn naam al extra geld opbrengt voor Watchbox en daarmee dus ook voor hem. Doen ze goed. Ik heb er ook helemaal geen moeite mee, zo lang het verhaal maar klopt.

Desalniettemin, leuk interview (had hem al gezien). Bedankt voor het plaatsen! :ok_hand:

1 like

Nou ik denk dat hij wel de essentie van Rolex weet te raken. Een oprechte verzamelaar die graag als liefhebben gebruik maakt van zijn horloges.

Er zijn natuurlijk wel meer iconische interviews.
Denk bijvoorbeeld aan speedmaster101.
Of de cartier collectie van John Goldberger.

2 likes

Zeker. “The Best of Time” wordt nog steeds goed gelezen en staat bij elke Rolex verzamelaar wel ergens in de kast. Heb je zijn website al eens bezocht? Moet je voor de grap even kijken bij de ‘private collection’. Mooi spul hoor!

Zal best een goed verhaal zijn… maar als ik die Tim zie met zijn zonnebril ondersteboven op zijn schedel… dan haak ik af :laughing:

1 like