Eindelijk weer een NA! Maar wat is het?

Ola mensen!

De afgelopen twee jaar heb ik geen aankopen gedaan op horloge gebied… tot 3 weken geleden. Tot die tijd heb ik genoeg gehad aan mijn Tudor Pelagos 2 liner en een Omega Speedmaster Broad arrow.

Dit is een Pelagos:


En dit is een Omega Speedmaster Broad Arrow:

Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik de afgelopen twee jaar niks had gekocht. Kan ook komen omdat ik gewoon tevreden was met de collectie :slight_smile:

Totdaaaaaat… ik een bb58 voorbij zag komen in het verkoop gedeelte en ik direct mijn slag heb geslagen.

Dit is een bb58:

Toen voelde ik weer iets opkomen, jullie kennen dat gevoel vast wel! Het gevoel dat je weer klaar bent om de horloge gekkie in jezelf los te laten.

Dussss ik ben weer super actief op zoek gegaan naar alles wat ik mooi vind etc. Eindeloos filmpjes bekeken van praktisch ieder merk wat me aanstaat; Rolex euhm Rolex en euhm Rolex… De keuze voor het merk was dus snel en bijzonder makkelijk gemaakt. Nu moest nog het model worden gekozen: deze keuze was een stik moeilijker, maar dit had ook een beetje met mijn geduld (of het gebrek daaraan) te maken. De uiteindelijke strijd tussen de twee horloges die ik allebei graag wilde ging tussen de 214270 en de 114060 (deze al eens in bezit gehad en weer verkocht :sob: )

Toevallig zag ik een paar dagen later een Explorer in goede staat bij de huisdealer van HF. De keuze werd ineens makkelijk. (Mezelf kennende; drie horloges is teveel, dan word er 1 nooit gedragen) heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of de speedmaster kon worden ingeruild. Maar mocht iemand nu graag een sub inruilen op een explorer, dan houd ik me nog steeds wel aanbevolen hoor :innocent:

Dit zijn stoute schoenen:
image

Dus zo gezegd zo gedaan, de Speedmaster de deur uit en een kekke Explorer erin. Jullie hebben al genoeg foto’s gezien, maar nog niet van de kekke nieuwe aanwinst. Dussss tromgeroffel!!!

De picca’s!
Ondanks dat het geen duiker is staat hij erg goed bij visjes.

Explorer by day:

Explorer by night:


Ik vind m tof! Joe Joe, wedden dat de helft alleen de foto’s heeft gezien en niet de tekst heeft gelezen.

  • Ik heb de hele tekst gelezen
  • Ik heb alleen de foto’s bekeken

0 stemmers

44 likes

Lekker hoor Kenzo! Kleine jongens worden groot

1 like

Haha Kenzo! Gozer! Ik kreeg laatst nog een mooie aanbieding van je in de mail. :joy: Het was iets met een two-tone duiker geloof ik. :wink:

Veel plezier van deze topper!

3 likes

Ik ben afgehaakt bij ‘Dit is dus een Pelagos’. Ik trek het gewoon niet meer.

On-topic; gefeliciteerd met je mooie aanwinst :+1:

2 likes

Schitterend horloge, geniet er van.

1 like

Die zie ik nooit in je mails voorbij komen

Maar goed ook, een explorer is erg gaaf! Proficiat!

1 like

Wel jammer van die Speedmaster, die heeft zelfs opgelegde indices en een opgelegd logo😀!

1 like

Omega inruilen is reden voor een ban :rofl:

1 like

Veel plezier met deze prachtige NA!

1 like

Nou nou, beetje tekst lezen is hartstikke leuk toch

Aahjaa… dat was cool aan de speedmaster. Toch nog geen spijt dat hij eruit is :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd, prachtige NA.
Veel draagplezier :+1:

Haha, ben toch wel verbaasd over het feit dat meerdere horlogeforum leden zich inschrijven voor die mails :shushing_face::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Zeker. Ik ga het straks ook even lezen. Er is deze week alleen al een verdwaalde Pelagos voorbij gekomen hier en daar :rofl:

Haha ja, ze komen ineens in bosjes bij de vleet idd

Haha ik heb daar ooit een Deep Blue Sea Ram gekocht, zoals toen bijna het halve forum

1 like

Wij verloochenen onze horlogische (@rlc) afkomst niet Kenzo. :smiley:

Toegegeven, het is af en toe even schrikken om jouw naam daar steeds te zien opduiken (badoemtsj) :joy:

3 likes

Schitterend, van harte! :ok_hand:

Dolle duikdag binnenkort? Van harte :+1:

1 like

Mooi man :ok_hand: