Eindelijk weer eens wat voor haar

Hoi HF vrienden,

Kennen jullie dat? Eigenlijk wil je dat je vriendin ook een dikke klok om doet maar ze vindt alles boven de 150,- veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te duur. En eigenlijk wil je een dikke duiker op haar (gebruinde) polsje maar ze vindt de bezels lelijk en de wijzerplaten niet mooi… :sunglasses:

Deze draagt ze gelukkig wel met plezier;

Door Jeroen Acour op het Titus spoor gezet en op ebay recent deze gekocht. Gelukkig vond ze het een geinig ding (tu)

Te gekke details als je je bedenkt hoe klein deze Titus eigenlijk is;

Hebben jullie voorbeelden van klokjes die door haar wel worden gewaardeerd?

Gr. Roel

Hier is ze erg blij mee. Droeg jaren lang de Alfex en sinds 3 jaar een Longines.

Longines Dolce Vita

Alfex

Eigenlijk is alles boven de 150,00 ook veel te duur.

(:smiley: :stuck_out_tongue:

Mijn vriendin is he-le-maal verliefd op een Airking met zalmkleurige plaat. Hebben wel ze hem niet, want “die durf ik toch niet te dragen”. Alweer enige tijd geleden heb ik haar met een horloge verrast. Ze is er gek op…“deze lijkt een beetje op die grote TW Steel horloges”… Zucht :smiley:

Dit is hem:

Mijn vrouw’s arm met haar onafscheidelijke Breitling …

Groet, Justin

Eigenlijk vindt ze alles te duur… Daar hoeft geen bedrag bij te staan. Best lastig… Toch draagt ze haar Danish Design met veel plezier.
Toen ik laatst opteerde voor een tissot automaat of een Seiko premier dacht ik dat ik m’n koffers moest pakken :wink: gelukkig is mijn dertigste verjaardag een goed excuus.

Maar ik maak haar jammer genoeg niet blij met een mooi uurwerk. Zoals zoveel mensen tegenwoordig ziet ze de toegevoegde waarde er niet echt van in.

edit: een plaatje bij het praatje

Lianne is hier erg blij mee, beetje prutsen met banden . “Aap?!”, mag die oranje erop? Tuurlijk (tu)

Mijn vrouw draagt deze Oris heel vaak, naast de Movado die ik haar voor ons trouwen heb gegeven. Deze Oris heb ik anderhalf jaar geleden via het forum overgenomen en sindsdien haar vaste klokje:)

Nee. :slight_smile:

Mijn beste,

De Longines Conquest (ze heeft hem soms wel eens om de pols)
wordt door mijn vrouw bijzonder gewaardeerd.
Het merk Longines ‘an sich’ eveneens.
En wellicht komt dit nog niet eens door de horloges, doch wel door de marketing.

Desalnietemin enige tijd geleden een klassieker in een modern jasje voor mijn lieve vrouw gekocht.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ik herken het zeker en zou ook graag willen dat ze een mooie klok draagt. Maar helaas liggen onze interesses op dat gebied niet op hetzelfde level. Ze mag zelfs mijn klokjes dragen als ze dat wil, maar dan zegt ze dat het haar niet boeit en mij toch ook niet vraagt om met haar handtas te gaan lopen…
Mooie klokjes trouwens!

Mijn vriendin draagt een Seiko SKX013, op verschillende Nato’s :slight_smile:

Vorig jaar in maastricht een dikke rolex aangeschaft bij filipucci :€

Bij thuiskomst een TW steel van 399€ :wink:

Maar voor de vrouw was het ongeveer een rolex :smiley:

Na vele Esprit en Guess horloge’s en bijna een Michel Kors… Gelukkig een Zwitsers horloge om haar pols gekregen:

Licht het aan mij doen de dames het hier een stuk rustiger dan gemiddeld? Of is het toch een mannensierraad?

Of hebben de ladies intussen een kasten vol met schoenen en handtassen?

Deze heb ik vorig jaar voor mij vrouw gekocht:

over een tijdje wil ik haar nog een JLC reverso cadeau doen…maar goed daar wacht ik nog wel even mee.

marnix.moed Schreef:

Licht het aan mij doen de dames het hier een stuk
rustiger dan gemiddeld? Of is het toch een
mannensierraad?

Of hebben de ladies intussen een kasten vol met
schoenen en handtassen?

Jeetje, zie dat ik wel vaker spelfoutjes maar maar “licht” het aan mij :S
Ach, het zal toen al wel erg “donker” zijn geweest :+

Deze worden allemaal door mijn vrouw en dochter gedragen.

Deze PO heeft mijn vrouw ook in “haar” collectie…maar wegens te weinig pols tijd heb ik me opgeofferd er de stalen band op te zetten en hem dan maar te dragen…foto is trouwens aan de pols van mijn vrouw…:wink:

Groet, Justin