Eindelijk weer vrijdag!

Beste forum leden het weekend staat voor de deur…dus wat dragen wij vandaag???

Ik weer naar het ziekenhuis en neem mijn speedmaster mee…zodoende kan ik precies meten hoe lang ik op alles wachten moet…

Voor iedereen een fijne vrijdag!!

ik begin met deze…

en als ik m zat ben ga ikover op deze…

rest mij alleen nog te zeggen… fijn weekend allemaal;)

Dat gaat de Tag Heuer aquaracer weer worden :slight_smile:

Fijn weekend allemaal

Heb alleen de foto’s van de juwelier waar ik hem besteld heb. Zit inmiddels een andere (lichter, en minder glimmend) band op.

Mies.

Eest deze

en dan vanavond deze

Overdag de Longines legend diver.

Begin van de avond de tweede van rechts.Ik weer eens hardlopen. Kan ik mijn Polar om doen.

Fijn weekend

TGIF!!!

Bij het ontbijt:

Naar kantoor:

gr. Roel

vandaag wederom mijn oranje monster, maar deze keer met fluor oranje rubber band.
helaas heb ik hier nog geen foto van :slight_smile:

De steeds meer draagtijd krijgende Alpinist.

Ik vind het ook een erg mooi horloge die Alpinist.
Hoe werkt het met de termen die op de chapterring/inlay staan?
Die NATO staat `m ook erg goed.
groeten,
Marijn

Voor mij vandaag de Atlantic:

Marijn2 Schreef:

Ik vind het ook een erg mooi horloge die
Alpinist.
Hoe werkt het met de termen die op de
chapterring/inlay staan?
Die NATO staat `m ook erg goed.
groeten,
Marijn

Dank!

En dat van die termen… Ik ben nog steeds van plan dat een keer uit te zoeken in het boekje… :)o

was het maar 17.u …

mega heet hier omdat de airco niet aangezet kan worden doordat sommigen er ziek van denken te worden.

ps: heb ook de speedmaster om :slight_smile:

Vandaag een plaatje van een recente arrival. Ik had nog geen zwarte ST5, en nu dus wel :slight_smile:

Groeten,

Martin

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Vandaag de witte helm weer eens een keer opgeduikeld:

Vandaag KHS Missiontimer, 200m diver automatic, wel even een nylon er op gezet vanwegen het zweet weer hier in het oosten…

Vandaag deze weer. Morgen ook, ik ga met de kleine jongen naar Veteranendag op het Malieveld.
Vorig jaar liepen er marinejongens rond met hele mooie duikers van Breitling en Panerai. Maar ja, het is hun vak hè?
Ze hadden die klokken niet van de baas gekregen omdat ze nou toevallig duikers waren, zeiden ze. Ook lullig, de Italiaanse marine deed niet zo moeilijk voor hun duikpersoneel in 1938…:smiley:

Mijn nieuwe aanwinst net een half uur om, vandaag begonnen met de Seiko monster vandaag, nu een Royal oak van Bulova!

Wat kan je daar toch blij mee zijn he, een nieuw horloge!