Toen ik circa anderhalf jaar geleden bekend raakte met dit forum, en bijna alle discussie las ondekte ik een voor mij onbekend horloge merk.
Nooit van gehoord en nooit iemand mee zien lopen. Dat zijn eigenlijk meteen al 2 zaken wat het voor mij leuk maakt om een horloge te aan te schaffen.
Ik dacht meteen die komt er ooit eens.
En nu is het zover, vorige week kwam mijn vriendelijke postbode meneer langs met een pakketje uit Canada. Ik vond het best spannend want het was ook meteen mijn Ebay ontmaagding.
Wel het is allemaal goed gekomen, ben er heel blij mee. Het is wel de quarts uitvoering, maar de uitstraling en de ‘feeling’ van het horloge maakt dat helemaal goed.
foto’s!
Ik denk dat de meeste forumleden wel meteen zien dat dit de Orsa Sea Angler is.
Orsa is nu bezig met de ontwikkeling van nieuwe modellen waaronder de Sea Viper, zodra die beschikbaar is en hij is net zo mooi, is de kans best groot dat mijn postbode weer naar Canada moet
Hoi Jel, mooie robuuste klok, je zal er veel plezier aan beleven denk ik. De band past er goed bij, ik vind over het algemeen dat er rubber op een duiker hoort…er zijn natuurlijk uitzonderingen…
Jelger mooie Orsa heb je daar uit Canada gehaald
(tu)
Hoop dat je geen extra aanslag hebt gekregen.
Veel draagplezier met deze mooie duiker!
Ben zelf in bezit van de Surfer Silver 1/50.
Dag Peter,
Gaaf de Silver Surfer! Die had ik wel liever gehad vanwege het uurwerk natuurlijk, ach deze ziet er net zo mooi uit
helaas wel bij moeten betalen 23 euro btw en 17 euro inklaringskosten, jammer maar helaas
Proficiat met deze kordate aanwinst.
Een horloge welke je de tijd doet beleven van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat, van Greenwich tot Japan en van de toppen der bergen tot de ongekende diepten van de oceaan.