Eindelijk

Vandaag even op en neer naar Ruud Kuiper (Clockwise) in Hellevoetsluis. Twee horloges ingeruild voor eentje die al 3 jaar op mijn wensenlijstje stond: de IWC Portugieser Chronograph Automatic. En hij mag er wezen (vind ik zelf althans). Ik ben er erg blij mee en het bezoek aan Ruud en zijn winkeltje was zeer de moeite waard. Natuurlijk meteen een foto gemaakt bij thuiskomst zodat jullie kunnen meegenieten. Met dank aan Ruud…

Norbert

Heel erg mooie klok Annor. Heel veel plezier ermee!
Wat heb je er voor ingeruild als ik vragen mag?

Een mooie uitvoering, deze Portugieser.
Heel veel draagplezier.

gr,
Hans Mennink

Ik heb er een Speedmaster Professional en een Zenith Chronomaster, beide van eind jaren 90, voor ingeruild. De IWC is gloednieuw. Prijstechnisch gezien was het voor mij in ieder geval een goede deal…

Norbert

Helaas ik vindt um niet mooi…

… maar prachtig.

Ik vind 'm prachtig, staat hoog op mijn “ooit nog eens” wishlist. Ik ben wel wat verrast door de wijzercombinatie blauw-goud…

Mooie aanwinst, heb je ook een foto van de achterkant?

Groeten Jörgen

Hier een foto van de achterkant (even geleend van een ander…). Geen glazen doorkijk op het vergulde en door IWC uitvoerig bewerkte en aangepaste valjoux uurwerk (helaas). Maar wel mooi afgewerkt en solide. Wat de blauwe chronograaf wijzers betreft Henrik, deze zitten er volgens mij al vanaf de introductie van het model op. Naar mijn bescheide mening is die slanke geblauwde seconde wijzer een van de mooiste die ik ooit op een chronograaf ben tegengekomen.

mvg
Norbert

Erg mooi, een klassieker en een prachtige uitvoering ook. Deze staat op mijn lijstje als volgende grote aankoop., maar dan misschien met zwarte plaat en witte chrono’s. Veel plezier ermee.

Zeer, ZEER!!! mooie klok. Van harte en veel draagplezier.

gr. Patrick

Ik heb even zitten kijken op verschillende sites maar inderdaad is die wijzercombinatie zo standaard. Maar ik begrijp mijn verwarring wel, mijn persoonlijke favoriet is deze:

Henrik Schreef:

mijn persoonlijke favoriet is deze:

Dat is ook mijn favoriet, vind een witte wijzerplaat met blauwe wijzers altijd erg mooi!

Echt mooi Schaffhausen, veel draag plezier.
groet.

Yuen Tai

Erg fraai horloge!!! SUPER

Zag deze ook staan op zonderstaande site, volgens mij ladelichters

www.juwelierwatches.com/
kijk even bij IWC etc

Schrik niet van de prijs, dat is waarschijnlijk het bedrag wat je kwijt bent zonder horloge?

gr
Loek

Zijn inderdaad oplichters.

Echt een Beauty !!!

Annor.

Proficiat met je nieuwe IWC.
Is inderdaad een erg mooie klok.
Veel plezier ermee.
Groeten,
JohnSr

Leuk om te horen. Heb vorige week meer dan 'n uur met hem over horloges gekletst en zowat alles bekeken wat hij in huis heeft. Hij is een echte liefhebber die van z’n hobby z’n werk heeft gemaakt. En die 5001 staat absoluut op mijn lijst om ooit nog eens aan te schaffen (staal met blauwe cijfers en wijzers). Zal wel echter wel een tijdje duren voor ik daar het geld voor bij elkaar heb gesprokkeld…