Eindelijk

Een Grand Seiko zonder power reserve indicator op de wijzerplaat, maar op de achterkant van het uurwerk.



http://www.grand-seiko.com/collection/sbgd001/assets/img/gallery01l.png






SBGD001
8 dagen reserve, 56 Jewels
Afwijking 10 sec/ maand.
Kast van platina.
Wijzerplaat met diamant stof.



Vanaf 1:50 wordt het pas echt interessant.


16 likes

Oei, die is mooi!!

Moet Patek zich zorgen gaan maken?

3 likes

Prachtig, wel wat te groot en dik naar mijn smaak.

1 like

Prachtig ding zeg! Zowel de voor als achterkant. Helaas ver boven mijn budget :cry:.

1 like

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi

1 like

Ook boven mijn budget hoor :smile:

Schijnt 45-60.000 euro te zijn.

@AstonMartin Ik geloof niet dat de mensen die zo`n bedrag uitgeven aan een horloge bij GS uitkomen. Dus nee. Patek heeft niets te vrezen :slight_smile:

45-60k?! … Voor zulke bedragen zijn er weer andere horloges te krijgen van andere merken

Ik heb ook liever een pr op de achterzijde. Blijft de wijzerplaat lekker rustig van.

Persoonlijk snap ik niet helemaal het nut van een PR op de achterkant, is dat niet iets als de snelheidsmeter van de auto in de koffer zetten?

2 likes

Zo mooi!! Werd er even stil van…

Wat een prachtig instrument! Gewoon iedere dag dragen hoop ik! (ook al kun je’m rustig een week wegleggen)

Deze is erg goed gelukt! Ben op zich niet per se tegen een PR-indicator op de wijzerplaat. Mits goed/mooi gedaan natuurlijk, vind ik het soms wel wat hebben. Maar deze Diamond Dust :grinning: wijzerplaat is wel mooi clean. Alleen geloof ik niet dat ik deze acht dagen zou kunnen laten liggen!

Misschien besluit Seiko ooit een stalen versie te gaan maken…
Dan zou dit horloge in een meer haalbare prijsklasse kunnen komen…

Mooi, idd beter die meter aan de achterkant!

Okay…dan ben ik wel de eerste die zegt dat ik niet onder de indruk ben. Zal ongetwijfeld een fantastisch horloge zijn, maar ik heb het filmpje nodig om te zien waarom dat zo is. Ik ben bang dat als deze op een schaaltje tussen andere horloges zou liggen, ik niet zou reageren met: “Oeh moet je kijken wat hier nu ligt!” Ja, nu wel, maar dat komt omdat ik dit topic nu gelezen heb…:laughing:

2 likes

En omdat je het merk niet associeerd met oeh, spannend.
Ligt er een calatrava op de schaal kijk je er misschien ook overheen. Totdat je het merkje ziet… en dan Oeh, wauw, bijzonder, …

4 likes

Prachtig! Gefeliciteerd

Schitterend!

Waarmee? Volgens mij denken meer mensen in dit draadje dat de TS 'm gekocht heeft… :wink: Vind 'm trouwens ook best mooi, daar niet van…

1 like