Einzeigers; show ze hier

grappig om te zien, wacht je eindeloos lang op je Einzeiger project, gooi je hem na 3 dagen in de verkoop want je kan er niet aan wennen.

3 likes

Ik denk het niet. Ik verbaas mij daarover ook. In mijn beleving kun je niet in drie dagen bepalen dat je niet aan iets kunt wennen. Maar goed, dat ben ik. Iedereen is anders. Desalniettemin mag men zich toch even verbazen en dat uitspreken, toch?

2 likes

Ja hoor dat mag.

Ik kan het in 5 seconden. Ik ben ook weleens gek geweest van een horloge, ging hem passen en meteen was de bubbel gebarsten.

1 like

Same, heb heel lang gekeken naar een el Primero. Toen ik hem omdeed in Antwerpen was de liefde direct over.

1 like

Van de week een Seiko binnen gekregen. 5 minuten later stond ie in het blauwe gedeelte. Het is net als met vrouwen, als het niets is kun je er lang naar blijven kijken maar ze worden er echt niet mooier op.

op een paar na, die worden na een paar pinten bier wel steeds mooier

5 likes

Eerst was ze lelk en loater wui ze schier?

3 likes

Zoiets ja. Mooi van ver maar ver van mooi.

1 like

ik draag het te weinig maar hij blijft mooi.

6 likes

Waar de zin uit komt :slight_smile:

https://www.youtube.com/watch?v=hi1mCeCNuSg

1 like

Mijn eigen Meistersinger met de Fiffer solo white.

6 likes

Haha mooi. Kon ik nog niet.

1 like

8 likes

Zover ik het begrijp, gaat het hier om het wennen aan het einzeiger-concept. Niet of je moet wennen aan het design / ontwerp van een horloge. Dat laatste kan ik ook in een paar seconden of korter doen.

Maar het bepalen of ik met het einzeiger-concept kan werken. Da’s andere koek. Daar gaat voor mij een langere tijd overeen. In ieder geval voor mij.

3 likes

Je begon er zelf over anders. Niets specifieks over einzeigers in het bericht waar mensen uiteindelijk op reageerden.

Voor mij kan geld dat ik alsnog heel snel kan bepalen dat iets aparts als een einzeiger voor mij niet werkt.

Overigens werkt het voor mij wel. Heb een Meistersinger gehad, zou ik zo weer kopen

2 likes

Klopt! Maar ik zie nu opeens dat het bericht van @Motormuis waarop ik reageerde er niet meer is. Verwijderd, lijkt het. Het stond iig tussen het bericht van @Eddio en mij in. Dat maakt mijn bericht wat verwarrend nu, denk ik. :thinking:

2 likes

Ja is mijn fout. Ik vatte het bericht van eddio verkeerd op. Heb mijn reactie verwijderd.

@Motormuis @Drebin @MechanicalFreak Ik zie dat ik een discussie veroorzaakt heb. Ik bedoelde er alleen mee dat ik 3 dagen snel vondt voor het type horloge. Zeker bedenkende dat men maanden moest wachten op deze bijzonder geslaagde einzeiger.

2 likes

No spang.

Door on-topic:

Deze vind ik erg lekker. Zou ik best wel eens een keer kunnen oppakken :slight_smile:

6 likes

Pwoahhh :drooling_face: blijft toch wel lekker hoor.

8 likes