Einzeigers; show ze hier

Er is natuurlijk één merk dat meteen bij mening horlogeliefhebber opkomt wanneer je het hebt over enkelhandige ofwel single hand horloges; Meistersinger. Dit zeer jonge bedrijf (opgericht in 2001) afkomstig uit Münster is groot geworden met dergelijke horloges.

Persoonlijk heb ik altijd een aantrekking tot zulke mooie maar simplistische horloges gehad en nu vroeg ik mij af: welke gerenommeerde merken produceren single hand horloges?

Ik kan me moeilijk voorstellen dat Meistersinger de enige fabrikant is zulke horloges maakt…

Sla je slag, plemp hier alles neer wat je maar weet over single hand horloges!

12 likes

Nog een week of wat wachten maar dan:
SUBDELTA QUATTRO

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/9/b/d/9bdd744fef9aaa1f8e7d770b68a97b63fa34f470.jpeg

13 likes

Foto van internet, maar Slow Watches is een redelijk nieuw merk geloof ik, adverteerde om social media l jaar geleden ofso.

1 like

Jaaaaaa!!!

Heb er zin in.
Eerdaags maar eens alvast een plekje vrij maken in de kist.

3 likes

Dank aan Puringa voor een meer passende TT :smile:


Schaumburg het is mijn mooiste horloge.

10 likes

Een half jaartje geleden gescoord in een chagrijnige bui. En ik ben er stiekem best mee in m’n sas. (Vind ik een mooie uitdrukking.)

6 likes

wanneer is dit dan? @Motormuis Hans heb je nog een update??

1 like

2 likes

Nee geen update behalve dat ze in productie zijn en er binnenkort productiefoto’s komen, al mocht ik niet zeuren over de kwaliteit daarvan :smile:

Levering staat nog altijd uiterlijk eind juni gepland.

Saai hè?

En ze zijn nog voor de €500 korting te krijgen

5 likes

9 likes

Micromerk Jacopo Dondi

3 likes

Apart… wat is het merk en waar koop je zoiets?

1 like

Merk is LUCH is Russisch.

Ik heb hem hier op het forum gekocht maar er is een site
waar je ze kan kopen.
De naam is mij ontschoten, er zijn denk ik wel Russen kenners
die dit weten.
Voor 5 of 6 tienen zijn ze wel te scoren.
Maar wel met een inhouse uurwerk :wink:

Ik vind het altijd wel apart met één wijzer… leuk, als ze niet te duur zijn, voor de heb en de reacties.
Lijkt me a ok dat het meer een indicatie geeft dan echt op de minuut… wat me ook wel aanstaat.
Mooi horloge! :+1:t2:

1 like

Loopt heel nauwkeurig :+1:

Maar voor activiteiten in de schemer of duisternis
totaal ongeschikt :grin:

1 like

Zomer 2019 als het goed is. Maar ik heb de zomer al in m’n bol de laatste dagen dus het kan mij niet snel genoeg zijn :blush:

1 like

9 likes

8 likes

5 likes