Volgens mij heb ik er wel een zwak voor…
Kijk, dat vind ik dan wel weer grappig. Dat uren en minuten maar door één wijzer aangegeven worden, prima. I care not. Maar dat er geen secondenwijzer rondglijdt/tikt/springt vind ik naar en saai.
Daarom heb ik ook nooit een Intra-matic gekocht, bijvoorbeeld. Dus een einzeiger met KS is gewoon leuk. Dat zou Meistersinger eens moeten doen. Wel graag met een wijzer, en niet met een ronddraaiend dopje.
Wit-Rusland (Belarus), de fabriek staat in Minsk. Vroeger was dat natuurlijk onderdeel van de USSR.
Exactly, Minsk it is, thnx
Ik heb er twee. De vraag is alleen hoe lang ze nog blijven, draag ze erg weinig.
De Haarlem City edition:
En het groene geval:
Heel leuk horloge voor weinig geld, ideale instap einzeiger.
Heb ik ook.
De tijdweergave is me niet exact genoeg.
Kan ook een kwestie van wennen zijn.
Lukt mij niet helemaal
Ik heb ook graag een secondewijzer zodat ik
kan zien of het horloge uberhaupt loopt.
Maar ik hou hem wel in de verzameling.
Toch wel leuk voor af en toe.
Wat een ontzettend leuk ding. Heb even op de site van Poljot gekeken en ze zijn er sympathiek geprijst! Hoe is de kwaliteit?
Heb eerder een zwarte (strap en dial) Jcob einzeiger gehad, die vond ik wat somber, nu ik deze zie begint het wel weer te kriebelen…
De met mijn vrouw gedeelde…
Ik heb constant de neiging om die twee stofjes van het glas te blazen.
Zal een nieuwe foto moeten maken…
Kwaliteit is zoals de prijs doet vermoeden, maar ik ben erg blij met het horloge. Het opwinden en tijdgevoel van een einzeiger maakt het allemaal prachtig en nostalgisch. Voor dat geld val je je er geen buil aan en ik denk dat ze ook best makkelijk te flipperen zijn zonder enorme afschrijving.
Thanks! Wat bedoel je met ronddraaiend dorpje?
Hahahaha… Ik moest terug kijken of ik dorpje of dopje had gezegd. De Subdelta die @GiveMeYourDough hier laat zien heeft een ronddraaiend plaatje / dopje in het midden op de as. In eerste instantie vond ik het een briljant idee, maar hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik tot de conclusie kom dat ik het een gimmick ga vinden die me op termijn gewoon niet zal bekoren.
Dus een einzeiger met secondenwijzer, inderdaad.
Ik heb er nog wel eentje liggen hier die weg mag,is er wel een met een zwarte plaat. Stuur maar een berichtje als je interesse hebt.
Is het dan geen zweizeiger?
Ik dacht al direct, dit wordt een Meistersingerfeestje, maar vooral leuk om andere einzeigers te zien.
Maar ja, die heb ik niet dus toch maar mijn kleinood
De zwarte kleur van de plaat was juist de reden om mijn vorige te flipperen, dus nu latent op zoek naar iets niet-zwart. Maar dank voor je aanbod.
Zag bij Meistersinger nog een mooie met blauwe dial en grijs suede strap
Maar de prijs vond ik toch wat te gortig… kijk rustig verder
Zo is het horloge “dood”