Ik lees hier al weer een tijdje mee en heb ondertussen een aantal aankopen gedaan via de horlogemarkt. Het zal voornamlijk bij lezen blijven, maar ik wil me toch graag even voorstellen.
Mijn naam is Mark, dertiger, en ik bevind me voornamlijk in Noord-Brabant en Zeeland. Het horlogeforum bezorgt mij m’n dagelijkse portie horlogevoer. Vooral mooie foto’s
van horloges en de techniek erachter zijn daarbij het doel.
In Spanje kocht ik begin '90 tijdens een vakantie mijn eerste horloge. Het was onderstaande Lotus quartz met Miyota uurwerk. Zoals te zien
heeft het horloge genoeg te verduren gehad en de originele stalen band heb ik helaas niet meer, maar hij doet het nog perfect.
Het horloge erna was een Seiko kinetic waarvan de accu me na 5 jaar veel plezier in de steek liet. Het horloge heeft tot begin vorig jaar in de la gelegen om het ooit nog weer eens
in orde te laten maken. De accu is afgelopen jaar vervangen door een li-ion variant bij de plaatselijke juwelier en sindsdien zit het horloge weer regelmatig rond de pols.
Tegenwoordig gaat de interesse voornamelijk uit naar mechanische horloges, waarbij Boctok en Poljot de favoriete merken zijn. Seiko blijft me echter altijd aanspreken. Onderstaande
NOS Arctura heb ik recent in bezit gekregen. De li-ion van deze zal ik dit keer zelf vervangen, heb al geoefend op een kinetic van m’n pa. 
Duikers zijn in het algemeen de favoriete vorm. Ik ben nog even op de Rikketik geweest om een horloge bij Rob van Monsterwatches af te geven en heb daar onderstaande Boctok gevonden.
De nato komt van de horlogebanden.com stand aldaar.
Bedankt voor het lezen van mijn post en blijf vooral die mooie foto’s plaatsen.
Houdoe!