Ekstralars stelt zich voor

Een paar weken geleden heb ik me aangemeld en misschien tijd om mezelf kort voor te stellen.

Vroeger een en ander aan horloges gehad (zelfs een met rekenmachine en een transformer), op mijn twintigste een Seiko quartz gekocht omdat een Kinetic te duur was. Deze is helaas zoek geraakt door de jaren heen.

15 jaar later voor onze trouwdag een Seiko Premier Perpentual calendar gekregen en deze is eigenlijk daarna in de kast beland.

Eind vorig jaar zag ik een mooie Breil en deze gekocht. De Seiko direct ook maar laten voorzien van een nieuwe batterij en het horlogevirus begon toe te slaan.

Daarna een Seiko Presage Cocktail gekregen en net een leren bandje op HF gekocht voor de Breil.

Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk maar aangezien mijn budget beperkt is heb ik het bij Seiko gehouden. Mooie horloges vind ik de Sarx, Sarb, Lord Marvel en King Seiko van Seiko en als ik ooit geld teveel heb een Rolex Oyster Perpetual.

Verder kan ik genieten van allerlei mooie plaatjes die hier op het forum geplaatst worden.

Nu met leren bandje.

21 likes

Welkom op het Hoorloosjeforum

Welkom, veel lees en postplezier!

Welkom

Welkom en veel plezier hier!

Hoi Lars, welkom hier!

Welkom op ons mooie forum.

Van harte welkom!

:+1:

Welkom!

Leuke intro, Lars. Welkom!

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum…

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier!

Warm welkom!

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

Mijn beste,

Van harte welkom in die inspirerende wereld van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom en veel plezier hier.

Welkom en veel plezier hier!

Welkom!:facepunch:

Welkom!

Transformer horloge! Was ik helemaal vergeten! :slightly_smiling_face: Even zoeken of ik die nog in één of andere doos kan vinden.
Veel plezier hier!