ElderRuwy

Nog meer lof voor @ElderRuwy. Deze week een glazenpers van hem overgenomen, die vandaag bezorgd werd. Het apparaat is precies zoals omschreven, de deal was snel gemaakt, en de communicatie was zeer prettig.

1 like

Gisteren een horloge ontvangen dat met zorg was ingepakt, keurig voldeed aan de beschrijving, vlot was verstuurd na een korte naar eerlijke onderhandeling met @ElderRuwy , het was fijn handelen met Ruwen, dank je wel :+1:

1 like

Wat mod spul aan @ElderRuwy verkocht, fijne communicatie en vlotte betaling. Aanrader dus! :+1:t3:

1 like

Fijne communicatie met @ElderRuwy - fijne en snelle deal!

1 like

Nog wat bandje overgenomen van @ElderRuwy snel verzonder ,lekker verpakt in een meerdere malen gebruikte bubbel enveloppe ( daar hou ik van :wink: ) lekker hergebruik .
goede communicatie ,top .

1 like

Bandjes overgenomen van @ElderRuwy. Binnen 24 uur op de mat. Daarbij een prettige communicatie, dus fijn zakendoen. Nog bedankt.

1 like

Ik kan de goede ervaringen met Ruwen van ganser harte bevestigen. Leuk contact, snel en correct. Blij met de Alba solar field watch die ik van hem heb overgenomen.

1 like

Leuke en snelle deal gemaakt, snel eens over de prijs, snelle verzending! Thanks!

1 like

Horloge overgenomen van @ElderRuwy. Fijn contact, snel verzonden, leuke deal. Wat wil je nog meer? Zeker aan te raden. Dank je Ruwen!

1 like

Horloge gekocht van @ElderRuwy. Zeer tevreden met de deal. Goed contact en snelle verzending. Helemaal top!

1 like

Zeer vlotte en eerlijke communicatie, snelle verzending!
Aanrader!

1 like

@ElderRuwy laatst kunnen helpen met een stem-as, en hem gelijk kunnen verrassen met wat as-extenders.

Horlogekast en uurwerk van @ElderRuwy overgenomen. Heel prettig zaken doen, vlot verstuurd en keurig verpakt thuisgestuurd gekregen. Heel blij mee.

1 like

Mod onderdelen van @ElderRuwy overgenomen. Het was niet mijn eerste koop en ook nu weer een topervaring. De boel was keurig verpakt, hele prettige communicatie en bliksemsnel binnen.
Nog bedankt voor de bonus :wink:

1 like

@ElderRuwy houdt van doorpakken. Betaalt snel, is vriendelijk in de omgang in PB’s en is net zo enthousiast over het horloge als ik was.

Een gezellige transactie waarvan ik het bijna jammer vond dat die op afstand had plaatsgevonden, want ik vermoed dat het anders een halve dag in beslag had genomen onder het genot van een bak koffie.