ElderRuwy

Fijne ervaring met Ruwen! Zeer reëel bod, snelle overschrijving en idem communicatie. Aanrader!

1 like

Vandaag een Seiko SKX031 van @ElderRuwy ontvangen.
Contact vooraf en achteraf als prettig ervaren en het horloge kwam zeer goed verpakt aan.
Snelle aangetekende verzending en het horloge was in betere staat als verwacht.
Prima zaken doen met deze verkoper en voor herhaling vatbaar.

1 like

Goede ervaring met Ruwen, duidelijke foto’s, ook van de beschadigingen, goed contact en een goede en veile verzending. Een aanrader dus!

1 like

2 horloges verkocht aan @ElderRuwy. Super vriendelijk. Zeker een aanrader. :+1:t3:

1 like

Horloge gekocht van @ElderRuwy. Vriendelijke en vlotte communicatie, nadat de deal gesloten was is het horloge dezelfde dag nog op de post gegaan. Horloge kwam prima verpakt aan en was zo mooi als omschreven!

1 like

Goede ervaring met deze verkoper.:+1:t2:

1 like

Vandaag een leuke Cosmotron ontvangen van @ElderRuwy :wink:
Heel snel, aangename ervaring, leuk contact en heel zorgvuldig.
Top!

1 like

Horloge verkocht aan @ElderRuwy. Genot om zaken mee te doen. Zeker een aanrader. :blush::ok_hand:t3:

1 like

Batterij gekocht van @ElderRuwy voor mijn spaceview
Voor een super prijsje en snelle verzending.

Hij is een echte liefhebber die andere liefhebbers graag uit de brand helpt!

Aanrader!

1 like

Horloge gekocht van @ElderRuwy
Ruwen, aardige kerel fijne communicatie, alles zoals het hoort :+1:t2:
Ruwen je krijgt 3 +++ dat is het maximale!

1 like

Toffe deal gemaakt met @ElderRuwy. Alles verliep vlekkeloos! Een heel erg dikke aanrader!:+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

In December een mooie Seiko overgenomen van @ElderRuwy. Destijds nog geen mogelijkheid tot het geven van een review, dus bij deze in retrospect!

Zeer enthousiaste en snelle communicatie. Bomproof verpakt en goed op de hoogte gehouden van de verzending etc. Tevens leuk contact gehad over het horloge zelf en weer wat dingen bijgeleerd.

Wat mij betreft een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Meerdere keren “zaken” gedaan met @ElderRuwy iedere keer leuk contact en snelle betaling.

Aanrader dus :+1::+1:

1 like

Klasse act om zaken mee te doen! Perfecte, prettige communicatie, zou zonder mijn ogen te knipperen zo weer zaken doen!

@ElderRuwy dankjewel voor de schitterende Citizen, een heerlijk funky zomerklokje met een te gek verhaal :+1:

1 like

Afgelopen week een band overgenomen van @ElderRuwy .
Zeer nette en vlotte communicatie.

Top verpakt ook :+1:

1 like

Leuke ruildeal gedaan met @ElderRuwy

Pakketje was bombproof ingepakt, horloge zoals beschreven :smiley:

zeker een aanrade voor mij

1 like

@ElderRuwy heeft voor een projectje van hem een Seiko 5 van me overgenomen. Toevallig had ik ook een Fiffer die naar hem door ging, dus de dag na zijn verjaardag kreeg hij 2 horloges thuisgestuurd! Fijne vent, helaas wonen we te ver van elkaar om gezellig te buurten want dat was zeker een succes geweest! Nogmaals bedankt kerel en hopelijk tot ziens!

1 like

Leuke ruildeal gemaakt met @ElderRuwy. Heerlijke stroopwafels en een Caseback voor mijn project horloge dus helemaal tevreden.

Contact zelf was vlot en vriendelijk, dus een echte aanrader!

1 like

Op een heel leuke en vlotte wijze mijn Citizen AS4030 aan @ElderRuwy overgedragen.
Beter wordt koop of verkoop op HF niet :slight_smile:.
Dankjewel ! :+1:

1 like

Blij met mijn nieuwe horloge, foto’s waren super duidelijk en het contact was erg vriendelijk. Vragen die ik had werden snel en op een fijne manier beantwoord. Het horloge zat super goed verpakt en klopte ook met de foto’s. Ik raad een deal met @ElderRuwy zeker aan!

1 like