Ja en wat wil je er mee zeggen🙂? Heb t volgens mij nooit als elegant benoemd? Ps smaken verschillen
Dat ts je klok moet overwegen.
Heb er nog een aan de wand; koekoeksklok😂
Dat heb ik ook met Rolex.
Prachtig!
Is hier een Pagani Design versie van?
Zeker!
Dat is voor jou een vraag, en voor mij ook eigenlijk.
Alleen ben ik niet zo benieuwd naar het antwoord eigenlijk
Op het randje van te elegant, vind ik toch persoonlijk.
Smoking hoeft niet per se, met een costuum ok, maar niet zeker of je daarvoor met een hemd en chinos niet underdressed bent.…
Foutje is menselijk
Het zijn zeker geen dress watches. Maar voor mijn ook geen tool watches… vandaar de de naam sportief elegant… (maar als iemand ander dit sporthorloge wil noemen ook helemaal prima)
Die is zeker leuk. Moet ik ook zeker eens gaan passen.
Moet ik ook even aan zien. Vind ze op een plaatje wel erg leuk!
Een emmertje Rolex halen want het plafond en de muren moet nodig opnieuw gelext worden?
Die zou ik nemen…
Ik heb de aqua terra en de conquest. Beide in 41mm de at is 3x zo duur maar dat zegt eigenlijk niks. Beide draag ik graag en beide hebben hetzelfde probleem. Geen fijnverstelling op de bracelet.
We’ve got a winner!
Prachtig. Maar wel 42mm als ik me niet vergis. Mido heeft wel een paar mooie van 39mm overigens, leuk merk.
Ik denk dat de definitie van “elegant” uiteen zou kunnen lopen.
Ja. Dat heet een Tissot PRX. Pardon, een Citizen Tsuyosa. Of was het nou toch een F77 Twelve Engineer Nautilus Oak Bang Eagle Fusion Oysterquartz?
Kortom: Ik zou gewoon teleurgesteld zijn als @bvloon met een hoekige integrated bracelet thuis kwam.