Hallo,
Ik ben in het bezit van een van Doorn schoolklok. Een elektrische klok. De klok loopt echter achteruit ipv vooruit. De sekondenwijzer tikt regelmatig achteruit.
De stekker omdraaien helpt niet. Het grote “rotorwiel” draait de verkeerde kant op. Ook als ik dit stop en de andere kant op dwing gaat hij toch weer onmiddellijk verkeerd draaien.
Weet iemand een oplossing?
Had dat heel lang geleden: zette ik de stofzuiger aan dan sloeg de hoofdschakelaar uit. Schakelde ik die dan weer in dan liep de stofzuiger mooi maar de electrische klok van de buurman liep dan achteruit. Nogmaals de hoofdschakelaar uit en aan en dan ging alles okee. Raar maar waar.
Ik had dat met mijn Fiat Punto. Als ik de radio harder zette gingen de ruitenwissers aan. En als ik harder dan 80 ging rijden belde de carkit automatisch de wegenwacht. Heel maf.
Serieus…batterij omdraaien!
Mn zoon was een keer met een speelgoedtrein aan het spelen, maar die reed alleen maar achteruit. Vond ik gek, toen batterij omgedraaid en hij reed, tot mijn grote verbazing, vooruit. Ik ben dan ook helemaaal niet technisch aangelegd.