Elektrische meter horloge informatie gevraagd

Kreeg van de week een foto doorgestuurd wat erg mijn aandacht trok.
Maar heb helaas geen bruikbare informatie kunnen vinden over het horloge zelf.
Als iemand hier iets meer over weet hoor ik het graag.

4 likes

Dat zou ik ook wel willen weten. Ik ben ook al aan het zoeken geweest

1 like

Kost je ongeveer E200 per maand en eens per jaar krijg je een afrekening waarbij je soms bij moet betalen en soms wat terugkrijgt :sunglasses:

4 likes

Bedankt voor je constructieve bijdrage

Is het niet gewoon een goede Photoshop uitvoering ?

Lijkt mij een duidelijk gevalletje fotoshop. Zo’n ronddraaiende schijf wat normaal gesproken aangeeft dat er stroom wordt gebruikt gaat natuurlijk nooit samen met de dikte van een horloge. Aan de rechterkant zie je volgens mij dat de schijf daadwerkelijk rond is en naar achter verdwijnt.

1 like

Welcome :+1:

dat gevoel krijg ik er ook van… en nu ik er zo over nadenk… je moet ook een speciaal telwerkje gaan ontwerpen… de meest rechtse ring kan 0-9 op de omtrek heben… de 2de gaat niet verder dan 0-6, de derde?.. eerst 2 keer helemaal van 0-9, maar dan moet ie na de 3 (23:59 doordraaien naar 0, de 4de ring kan dan weer gewoon 0-2 genummerd zijn… als je ze individueel aan kan sturen… dan is het met wat electronica wel te doen… anders wordt het een hele toer

Het is een photoshop inderdaad.
De bron is gevonden.

1 like

Dat is op een beetje smartwatch wel te maken. Alleen draaien de cijfers dan niet mooi naar het volgende cijfer, maar verspringen gewoon.

zonde maar toch bedankt.

Als je een beetje kan proggen… schrijf je daar gewoon een App voor… :slight_smile:

jammer, vind hem wel leuk :slight_smile:

ondanks hij niet bestaat is vind ik hem wel gaaf, moet toch wel te maken zijn met een lint of iets ipv een schijf.
Nieuw idee voor HFLE 2017 :grin: :+1: :+1: :+1:

Op een smartwatch moet zoiets wel te maken zijn (als het er nog niet is).