Elektro Service Time Antwerpen

Hoi medeleden,

Vandaag een uitzonderlijk positieve ervaring met EST te Antwerpen.

Beginnen bij het begin: Ik heb een Omega Speedsonic 188.0002 die het niet doet. Plaatje voor de sfeer:

De stemvork-binnenwerken zijn doorgaans niet de leukste om als eigenaar te laten herstellen. De stukken zijn niet eenvoudig te vinden en het derivaat van de Bulova Accutron wordt zelden door de horlogist met de glimlach onthaald. Althans in defecte staat.
Kortom: veel vloeken, veel wachten en geld. Veel geld.

Ik kwam via een facebookgroep te weten dat Elektro Service Time een “alibaba-grot” aan onderdelen heeft en zelf ook uitdagende werken aanneemt. Zo gezegd zo gedaan, na kort contact in de wagen en een uurtje naar Anvers.

Ik werd enorm warm onthaald door Ann en Patrick, 2 Ă©chte liefhebbers die doorheen de laatste 30 jaar een ronduit waan-zin-nig-e collectie hebben uitgebouwd die ik met trots mocht waarnemen. De collectie is niet te koop, maar ik mocht als een “kid in the candy shop” gewoon alles op de pols slingeren. Wauw.
Korte samenvatting van de collectie: Ann en Patrick zouden het Omega-only-topic, Connie-topic, Longines-Only-topic, JLC-topic, Piaget-topic, Ă©n vintage topic met z’n tweetjes helemaal aan flarden scheuren. Mocht er een “18k only”-topic bestaan waren we evenals allemaal ‘t haasje.
Maar dan bedoel ik Ă©cht’ t haasje.

Terug naar die kl*te-sonic dus:

Patrick had na een korte analyse al snel goed nieuws: hij moet 'm terug aan de praat krijgen. Het wordt wat “pielen” want die dagschijf lijkt een dingetje te zijn, maar vrees niet.
Onderdelen? Heeft 'ie.
Eventueel toch een probleem onderweg? Fixt 'ie.

Patrick had nog beter nieuws: ik moet voor de uit te voeren werken gĂ©Ă©n rechternier afstaan. Ook het overhandigen van euro’s valt beperkter uit dan verwacht en zal in zeker tempo gebeuren.

Grote blij en een sterke aanrader voor mijn mede-Belgen. @Chlorophyl deze mag van mij gerust op de kaart, approved :+1:!

1 like

Haha ik wil hem er wel opzetten hoor maar is het niet handiger om eerst even te wachten of alles wel naar volle tevredenheid uitpakt? Hij is nog niet gemaakt toch?

1 like

Doen we :grinning:!
Mag er van mij sowieso wel al op als adres voor parts, is voor velen van ons ook vaak handig.

Nog mensen ervaring met deze winkel?
Ben nog op zoek naar een onderdelen leverancier/maker in het Antwerpse.