Beste HF-leden,
Waar zou ik het beste de bovenstaande Elma vloeistoffen kunnen kopen? Bij voorkeur in NL.
Groeten,
Coos
Beste HF-leden,
Waar zou ik het beste de bovenstaande Elma vloeistoffen kunnen kopen? Bij voorkeur in NL.
Groeten,
Coos
Heb mijne via cousins gekocht dat werkte prima, ben zelf alleen niet helemaal weg van het spul want laat na drogen soms toch nog wat vlekken achter en zou niet weten hoe ik daar van af kom.
Cousins is ook mijn alternatief maar stevige verzendkosten en het is mij onduidelijk wat er nog aan extra kosten bijkomen.
Jammer dat je slechte ervaringen hebt met het eindresultaat. Is dat met een combinatie van WF pro en Suprol?
Ik heb ze gekocht bij deze Duitse verkoper.
Ja weet ook niet hoe het op te lossen en gebruik beiden ja.
Het droogt gewoon niet helemaal vlekvrij op bij mij dus misschien doe ik iets fout?
Ik ook bij dat adres. Gebruik het spul al jaren en heb juist nooit vlekken er mee. Kan me ook niet voorstellen dat je dit via Cousins kunt kopen, want die verzenden geen brandbare vloeistoffen buiten de UK.
Blijkbaar wisselt dat nogal. Ik hoor van meer mensen dat ze dit via Cousins bestellen. Ik heb wel eens een oplaadbare cell willen kopen bij Cousins maar dit wilden ze ook niet verzenden.
Via andere leveranciers zie ik dat het beschouwd wordt als een gevaarlijke vloeistof boven een bepaald volume.
In mijn geval verstuurden ze het alleen via road mail.
Qua vlekken met name lagerstenen op de platines houden wat vlekken en soms wat raderen.
Mijne komt van Flume. Griezelig snel geleverd ook (en gratis, boven een bedrag dat ik niet van buiten ken).
Centrifugeer je wel lang genoeg boven de warmteplaat? En eerst na elke spoelbeurt natuurlijk…? Heb je een SE of een RM90, of een andere automaat?
Vragen, vragen…
Klopt. Niet zeker of ze aan particulieren leveren wel, best eens nakijken.
Volgens hun site moet je bij registratie als nieuwe klant een aantal bedrijfsgegevens aanleveren. Er staat bij deze velden echter geen * dus geen verplicht veld. Is het bij flume veel goedkoper dan via ebay?
Dit probleem zou ik ook nog kunnen ervaren. Ik heb geen schoonmaakmachine. Ik ga het gebruiken in een aantal bekers in een ultrasoon reiniger.
€29.5 voor een bus van 2.5l, beiden. Prijs per liter zakt als je voor groter gaat. Maar dat is prijs zonder BTW wellicht dus als je kan bestellen als particulier zal er nog een plasje van 19% bovenop komen gok ik.
Dat is dus vergelijkbaar met ebay.
Bullshit. Vorige week nog besteld en ging prima. Je hebt wel geen meerdere vervoerbedrijven als optie meer. Enkel ups
Overigens geen vlekken van het spul. Gewoon in een oude elma superelite.
Het droogt wel lastig. Dus de tip is indd. Om hem goed te laten centrifugeren en lang te laten drogen in het verwarmingselement.
Heb een super elite en na elke wasbeurt van 5 tot 10 min afhankelijk van hoe vies alles is laat ik 30 sec centrifugeren voordat ik naar volgende pot ga. Droog cyclus hanteer ik 5 minuten voor.
Wat is lang qua drogen?
Ik doe de rinse potten elk 15min en drogen 10 minuten. De mailplate met balans en het anker zitten in het bovenste potje. Mogelijk niet nodig, maar doe dit ivm de warmte en de shellac. Misschien zit daar het verschil?