Elmar2B

Net een mooie vintage gekocht van @Elmar2B ! :+1:
Horloge was in staat zoals beschreven, goed ingepakt, snel verstuurt, vlotte en duidelijk communicatie :smile:

Kan mij niet voorstellen dat er nog geen topic over Elmar was, maar kon hem niet vinden :thinking: Bij deze dan! :wink:

2 likes

Zelfde ervaring hier met Elmar.
Maar er kan nog een pluspuntje bij omdat hij mij tijd gunde om de hobbypot voller krijgen zodat ik geen andere bronnen hoefde aan te spreken.
OHPFconstructie in optima forma.
Blij mee!

Op mijn vraag om meer achtergrondinformatie werd ook antwoord gegeven.

Kortom: nice!
Een aanrader :+1::+1::+1:

1 like

Ik sluit me volledig aan bij de eerdere beoordelingen over @Elmar2B!
Vandaag een werkelijk prachtige Eterna Heritage van hem overgenomen, na een snelle onderhandeling in de trant van ‘bod-tegenbod-deal’!
Het bezoek aan Elmar gecombineerd met een middagje slenteren door de Delftse binnenstad met vrouw en kinderen, waarbij Elmar ook nog eens diverse tips gaf over bezienswaardigheden.
Die we vervolgens dan weer in de wind sloegen… :blush:

Erg blij met deze ‘moderne vintage’, zeker nu de krokodil is vervangen voor struisvogel.

1 like

Vandaag een prachtig horloge in ontvangst mogen nemen van Elmar. Vlotte communicatie en afhandeling, goed verpakt en veilig thuis ontvangen. Hij nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaf ook waardevolle tips en adviezen.

Ik ben enorm blij met de transactie en mijn nieuwe aanwinst. :+1: