ElSjiepo stelt zich voor

Welkom Jeroen op dit leuke forum met afwijkende meningen waar je soms wat mee kan en soms ook helemaal niets. Maar leuke collectie had en heb je, zolang jij er gelukkig mee bent, zijn wij blij voor jou :+1:.

Hou je collectie wel beperkt, zijn hier wappies op het HF die heel veel horloges hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

Welkom! :+1:t2:

Welkom Jeroen emot-tiphat

Bedankt voor alle mooie woorden en goeie tips! :raising_hand_man:

Met dank aan @Fate_Amenable_To_Change heb ik nu dus ook de Breitling B31 Top Time (metallic forest green) op de wensenlijst staan… Kijken hoe lang dat zo blijft!

2 likes

Welkom💪🏽

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Welkom :+1:

Heh. Sorry man.

Nou ja, de Breitling is makkelijker te vinden en voor een schappelijker prijs ook nog. Dus er is alleen mogelijk een hindernis weg genomen om veel geld uit te geven. Dat doen we graag, op dit forum.

En ik geef mezelf creds dat ik niet over Grand Seiko bego… Oh. Kak. :slight_smile:

3 likes

Van harte welkom Jeroen :+1:
Al iemand over Grand Seiko bego… Never mind.

1 like

Van harte welkom Jeroen. Veel plezier hier op het forum!

Welkom!

Welkom!

:wave:

Hey Jeroen, leuk dat je meedoet hier!

Welkom op HF, Jeroen! En prima set horloges! Het belangrijkste is dat ze door jou bewust zijn uitgekozen en jij ze met plezier draagt.
Wat betreft het bezitten van duurdere horloges. Dit is geen prestatie of knap ofzo. Het is simpelweg in de gelukkige omstandigheid zijn dat je dat geld kunt missen.
En dan nog dit. Idd wordt in zo’n geval vaak gekozen voor een Omega Speedmaster en/of een Rolex. Maar kijk ook eens wat verder dan deze twee toch wel erg standaard en veilige keuzes. Er is nog zoveel meer moois en goeds te koop.
Goed, veel plezier op HF en met de horlogehobby!

Welkom op het forum!

Ook ik heb een collectie horloges liggen die ik op moment van kopen mooi vond, maar nu al jaren met lege batterijen ergens in een kast liggen. Tot 2 jaar geleden vond ik €150 toch echt al heel veel geld voor een horloge.

Nu al tijden aan het lezen op het forum en vooral aan het kwijlen van al het moois wat langs komt. Een aantal horloges vanuit het blauw overgenomen (soms te overhaast) en begin steeds beter een beeld te krijgen wat ik wel en niet mooi vind.

De tip om een basis setje gereedschap te kopen kan ik toejuichen. Kost de wereld niet (zeker 2e hands niet) en maakt het verstellen van je bandjes en vervangen van een batterijtje een stuk makkelijker.

Have fun!

Welkom welkom! Welke moonswatch ben je voor gegaan?

Welkom. En: iedereen koopt/draagt wat hij/zij mooi vindt. Al is het een Icewatch. Een Rolex Explorer is trouwens wel een leuk horloge om naar uit te kijken.
Trouwens, die Nordgreen, is dat een Nordgreen Philosopher?
Oh ja: vervangen van batterijen moet je zelf doen. Handiger en minder kans op krassen en andere beschadigingen. Zeker bij juweliers moet je uitkijken.