En alweer een Hodinkee Swatch, post Mickey Mouse...

En hier alweer de zoveelste Swatch special Edition. The Swatch group probeert het maximale uit de digitale kanalen te halen. Een voorbode voor Omega??

3 likes

Gelukkig maakte Omega hiervoor nog niet genoeg specials en limited editions, o wait… :stuck_out_tongue:

1 like

Proest…

The Swatch Sistem51 Blue Edition For HODINKEE

$150 never looked so good.

Never looked so cheap, eerder.

1 like

Dat zeker! :roll_eyes: Ongelovelijk eigenlijk … en onbegrijpelijk dat followers op Instagram zo lyrisch zijn! Het ziet er niet uit …

2 likes

Brengt omega wel eens iets anders uit dan special en/of limited editions dan?

Ja hoor een gewone normale Seamaster…

2 likes

Gaat hem voor mij iig niet worden, oogt erg goedkoop.

Volgens hodinkee 150,-. Da’s 149,- teveel voor zon plastic kermis ding.

Wel een kermisding met automaat. Deze ziet er inderdaad niet echt goed uit, maar er zijn betere… met dan in principe hetzelfde uurwerk als de Tissot swissmatics die rond de 400 kosten.

Kijk! Hier ben ik nu blij mee!!
Volgens mij had jij een ander idee bij het starten van dit topic. :joy::+1:. Evengoed bedankt voor de tip!

Ik vind hem cool en heb hem gelijk besteld!!

Hodinkee vind ik een interessant platform. Misschien soms wat blasé. Daarnaast was ik al een tijdje aan het kijken naar een SISTEM51, omdat het toch weer een nieuwe innovatie van Swatch is.

Swatch heeft de mechanische horloges gered. Zonder Swatch was dit forum er waarschijnlijk niet… Daarom moesten er toch weer een aantal Swatches komen…Helaas was ik te laat voor de Spot Mickey Mouse (die was maar 24h te koop), maar gelukkig kon ik nog wel de Mirror Spot bestellen!!

Zowel Hodinkee en Hirst vind ik toch wel heel goed binnen hun gebied. :+1:

image

4 likes

Ik vind m tof. Voor de leuk. Geen 150 piek voor over, ga hem toch niet dragen. :grin:

1 like

Wat een afknapper

Whooop laat maar

Dat mag! Als we allemaal hetzelfde mooi vinden, dan wordt het ook maar saai.

Ik was serieus blij met deze ‘tip’. Bij de vorige SISTEM51 limited van Hodinkee was ik te laat. Dus ik ben blij. :sunglasses::love_you_gesture:.

1 like

Dus zij zijn de boosdoeners, straks gelijk hier thuis even aanhalen!! :neutral_face:

1 like

Neeee, ik bedoelde dar niet! Ik had een reactue geplaatst die totaal irrelevant was dus heb t veranderd naar dat :joy::joy::joy:

1 like

Ik word er wel hebberig van, maar dan vooral om aan mijn neefje van 3 cadeau te doen…

1 like

Op Ebay al weer volop te koop voor speculanten prijzen :roll_eyes:

1 like

Het is net een commercieel bedrijf joh! Rolex is overigens wél een horloge stichting, maar ook daar worden horloges niet uit liefdadigheid weggegeven :stuck_out_tongue_winking_eye:

Die had ik dan weer wel. Een keer om de pols gedaan, gelijk weer terug in de doos met de stickers er nog op. En een jaar later verkocht. Ik had ook nog een “gewone” zwarte Sistem51, Gentleman heette die dacht ik. Heb ik wel paar keer omgehad maar onlangs weggegeven aan zoon van mijn vriendin.

1 like