En alweer een nieuw forumlid

Hallo medehorlogeafficionados (mooi woord btw),

Even een kort introductietopic, met yours truly in de hoofdrol;

Na lange tijd dit forum aandachtig gevolgd te hebben, vooral vanwege de vaak interessante discussies, en de technische posts (in het bijzonder de indrukwekkende “voor en na”-series), vond ik het nu tijd om ook maar eens te registreren. Het feit dat ik overigens zonder registratie niet kon reageren op een interessant horloge op de horlogemarkt speelde trouwens ook een klein rolletje :slight_smile:

Mijn horlogebox is nog lang niet zo welgevuld als ik zou willen, en omvat vooral duikhorloges, vanwege een van mijn andere hobbys (je raadt het al). Verschillende Citizen’s, waaronder een uitstekende New Acqualand Pro, een Suunto D9, en nog wat losse klokken, een beetje van alles wat.

Uitbreiding dient er zeker te komen, en hopelijk lukt het mijn langjarige passie voor Panerai eindelijk eens om te zetten in wat concreters (233 of 270), of misschien de prachtige Omega Seamaster Planet Ocean Chrono. Verder zou een mooie Flieger welkom zijn, of de nieuwe Bulova Cambridge (die ik overigens nergens kan vinden), en zo gaat het nog wel even door…

Don Martino.

Welkom in ons midden:)

Welkom!

welkom, en veel leesplezier

Welkom!

Foto’s ! :smiley:

Welkom Don Martino!

Ik vermoed dat je het snel naar je zin zult hebben op dit fijne forum! Zo te lezen heb je grootse plannen. En je weet het hè, als het horlogevirus eenmaal toeslaat, ben je echt reddeloos verloren X(

Gr Ron

Een echte Don in ons midden:D Welkom!!

Aan je horloge-ambities hoeft het niet te liggen! Welkom hier, Don Martino!
En maak ons vooral eens blij met wat foto’s van je horloges! :slight_smile:

Welkom.

Foto’s :wink:

Don welkom hier, veel horlogeplezier toegewenst!(tu)

Hoi Don, ook namens mij van harte welkom!
Veel lees,schrijf en foto plaats plezier gewenst :wink:

mvg, Frans

Welkom :slight_smile:

Martin

Welkom hier op dit leerzame forum waar het “virus” vele in zijn greep heeft.

gr Ron :D:D

Hallo Don,

Welkom op dit forum.
Veel plezier hier toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Herman