Welkom en gefeliciteerd met uw vrouw
Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.
Welkom!
Welkom. Veel plezier op het forum.
Welkom op HF!
Hallohallo allemaal!
Wat een warm welkom hier, erg leuk om te zien dat een story op prijs gesteld wordt door blijkbaar echte liefhebbers. Daar kan ik dan nog wel een voorbeeld aan nemen haha, als ik diverse horloge dozen voorbij zie komen met vele, zo goed als perfecte klokken…
Ik zie veel vragen en opmerkingen over een foto van de Seamaster.
Uiteraard.
Weer naar de prachtige foto’s kijkend op dit forum, moet ik toegeven slechts een paar casual ‘kiekjes’ te hebben nadat mijn vrouw met het doosje aankwam.
Jaaa… en dan nog een foto van de wijzerkant:
Ook dat is weer een gewoon kiekje, voordat het horloge naar de reparateur gegaan is. Dus niet schrikken, het horloge is oud, maar lijkt stokoud.
@Anthony
@jan13…
(en nog een tiental forumleden welke geinteresseerd vroegen naar foto’s:)
Bovenstaand een paar foto’s van de Omega Seamaster.
Wie weet er welk type Seamaster dit is en of er nog meer gegevens van bekend zijn?
Zou er een Omega dbase te raadpegen zijn met verder info over dit horloge?
Welkom Polsje! Gaaf verhaal en een mooie geleefde Seamaster.
Bon bini Polsje, welkom hier op het forum en veel plezier met het onderhouden en uitbouwen van de collectie.
Prachtig horloge. De patina is erg mooi. Lume laten fixeren service en nieuw glaasje, meer zou ik niet doen. Mooi dat je hem nog hebt
166.0251
Type maar eens in bij
Https://www.google.nl
Echt een geweldig horloge.
Je kunt een extract van het archief opvragen. Maar is maar de vraag of je dit bedrag (paar honderd dacht ik. Weet het exacte bedrag niet meer) wilt uitgeven.
Leuk voor een verzameling, maar enorme meerwaarde heeft het niet.
Bovendien om het moment niet beschikbaar. Geen idee waarom maar zal over een tijdje wel weer kunnen.
https://www.omegawatches.com/customer-service/certificates-and-extracts
Leuk antwoord.
Wat houd ‘Lume fixeren’ in?
(sorry, newbie)
DANK! Duidelijk met een kenner te maken!
Dat wordt komend weekend gericht zoeken!
Dat is een serieus mooi horloge
Typenummer is hierboven al genoemd, een mini of baby PloProf.