En dan nu, even voorstellen!

Hi all,

Om meteen maar even mijn pijnlijk transparant te zijn: ik beken, ik ben een gluurder. Het goede nieuws, het beperkt zich enkel tot horloge forums zoals deze :innocent:

Maar nu de statistieken aangeven dat ik 10.000 topics heb bekeken wordt het schaamrood mij te veel en hier ben ik dan! Mijn keuzepalet bestaat uit 15 horloges. 13 automaten, één mecaquartz “Stuckx The Bull” en dan natuurlijk een robuust Quartz horloge voor het betere kluswerk. Deze mag krassen.

Ik hou van bijzondere horloges, niet zo zeer in prijs maar wel in looks. Eenwijzers, Purist (bijv. Glycine DC-4) en mijn huidige favoriet om te dragen: Sinn 857 UTC. Om het niet al te lullig eruit te laten zien om de pols koop ik niets kleiner dan 42 maar de voorkeur gaat uit naar 44 mm.

Kopen doe ik alleen live en wat mij dan opvalt is dat er vaak wel bij topics staat ophalen/verzenden: kan beide. Maar waar, dat ontbreekt dan. Of… ben ik er na 10.000+ topics nog niet achter waar ik dat vinden kan? :joy: een omgeving zou ik persoonlijk wel prettig vinden. Is it me?

Om af te sluiten, na jaren dus nog steeds een tevreden gluurder hier! Dank voor alle nuttige info en leuke verkoop sectie wat voorziet in mijn dagelijkse gluurbehoefte!

Groet!
René

33 likes

Welkom bij de club René.

1 like

Welkom op dit mooie forum !

1 like

Welkom René, je bent nu een “voormalig gluurder” :smiley:

1 like

Welkom, veel plaatsplezier naast het leesplezier!

1 like

Hoi Rene
Dan wordt het zachtjesaan tijd dat je ook eens mee laat gluren bij jouw horloges.

3 likes

Welkom Rene.

1 like

Welkom hier bij HF !
Ja we zijn gek op foto’s !
Maar dat wist je al na al die jaren.

1 like

Welkom, René!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom René, nu lekker legaal verder gluren :grinning:
Ik ben het met je eens dat niet iedereen de regio vermeld waar eventueel een horloge oid is af te halen.

2 likes

Respect voor het lezen van 10.000 topics. En voor het feit dat je nu tevoorschijn komt als ‘plaatser’. Lijkt me dat je een respectabele collectie hebt met een weloverwogen profiel. Foto’s zijn altijd welkom.

1 like

Alsnog welkom :slightly_smiling_face: Je was er al eerder dan ik

1 like

Welkom op HF, René! En we zijn volgens mij bijna allemaal begonnen met (even) gluren -de één dus wat langer dan de ander :grin:-, om vervolgens actief te worden. Ben heel benieuwd naar je collectie. Doe vooral wat foto’s. Daar zijn we gek op! :camera_flash:

1 like

Welkom bij de club :+1:

1 like

Welkom !

1 like

Welkom Rene, veel lees plezier hier op het forum!

1 like

Welkom!

Maar waar, dat ontbreekt dan. Of… ben ik er na 10.000+ topics nog niet achter waar ik dat vinden kan?

als je interesse hebt in het aangeboden horloge, stuur je diegene een persoonlijk bericht en als je tot een overeenkomst komt zal de aanbieder heet adres doorgeven. Privacy kwestie.

2 likes

Welkom hier! Het gros gluurt hier overigens :+1:

1 like

Welkom Rene!:+1:

1 like