En dan sta je in de (lokale) krant

Beste horlogefanaten,

In een eerder topic vertelde ik over een speciaal pakje wat ik van meneer Dufour ontvangen heb en hoe blij ik daarmee was. Naar aanleiding van dat verhaal stond er afgelopen week een artikel in de lokale krant (Peel en Maas).
De krant bestaat min of meer uit twee delen en bij het tweede deel stond ik op de voorpagina met een artikel wat meer dan een kwart van de pagina besloeg. Op school kreeg ik allerlei leuke reacties van zowel klasgenoten als leraren.
Erg grappig dat dit verhaal zich zo verspreidt.

Ik dacht dat jullie het misschien ook wel leuk zouden vinden om het artikel te lezen, dus bij deze:

Het artikel is hier op volledige grootte te vinden: http://i220.photobucket.com/albums/dd63/mickmo92/.highres/krantscan.jpg?1296921891

Bron: Peel en Maas, Week 5, donderdag 3 februari 2011

Helemaal goed!!! Erg leuk weer om te lezen. (tu)

Gaaf! Maar wel even uitkijken dat bepaalde lieden niet op bepaalde gedachten worden gebracht.

what’s next? CNN? :slight_smile:
Mooie hobby naast je studie straks. Als je net zo’n plankoning als ik ben kun je straks trimester lang klooien aan je horloges en dan 2 weken opsluiten in de UB, tentamens maken en weer mooi klooien. Maar misschien wil je wel sneller klaar zijn met je studie dan ik was haha :wink:
Gaaf wederom.

Haha, leuk Mick dit artikel. Dat wist ik dus nog niet. Jij gaat het helemaal maken.

Groet,

Dimitri

en op het margeblogje van ons :slight_smile:

Mick, ik zei het al bij een eerder topic, “we gaan veel van je horen”, toch?
Zie hier het resultaat,…Amazing!
Blijf geloven in de dingen die je doet.

En we blijven je volgen kerel.

Prachtig Mick. En wat een geweldige service van Zenith/meneer Dufour,dat is nog eens reclame voor dit merk.

Geweldig Mick om door je hobby ongewild zo bekend te worden,en niet onterecht.

GR harb

Mijn beste,

Mick, wat een fantastisch artikel in de Peel en Maas.
Zeer gepast dat je op deze wijze die magnifieke horlogehobby onder de aandacht hebt kunnen brengen van een breder publiek.
Een publiek welke zich wellicht niet altijd bewust is van die wondere wereld der horlogerie.
Ik begrijp dat je geen fulltime horlogemaker wilt worden, maar wel een horlogelijn wilt ontwerpen.
Zeer fascinerend hoor!! Mijn complimenten!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

:~

Leuk om meteen als nieuw lid te zien dat ik niet de enige jongere (ik ben 17) op dit forum ben (wees alsjeblieft niet beledigd allemaal), ik was daar namelijk een beetje bang voor. Leuk dat ze een heel artikel over je hebben geschreven. Knap werk ook!

Mick,

Mooi stuk.
Het is ook leuk om te lezen dat er nog jeugd rondloopt, die wel ergens een passie voor hebben.
Helemaal als je dan nog ‘om de hoek’ woont.

Die eigen lijn, gaat er wel komen, maar loop niet te hard van stapel.
Met jouw leeftijd heb je tijd genoeg om het goed te doen.
Succes,
Kreukel

Het wordt nog leuker: Zenith heeft de link naar het Watchuseek artikel op hun eigen Facebook pagina geplaatst! Cool toch?

en wel hier:

Zeer cool en mooi dat je op meerdere fora staat met je werkzaamheden.
Dit kan alleen maar opbouwend zijn voor jezelf. Zeker op deze leefdtijd.
Ga vooral zo door en blijf posten wat je doet, ik volg het in ieder geval met heel veel interesse.

Ben dit verhaal inmiddels op verschillende plekken op internet tegengekomen en nu dus ook in de krant. Je bent niet alleen goed met horloges, ook met PR:) Keep up the good work!

Ik blijf het een geweldig verhaal vinden :slight_smile:

En ik denk dat Zenith ook erg blij is met hun actie, want met welk marketing budget dan ook hadden ze waarschijnlijk niet zoveel horlogeliefhebbers zo positief kunnen laten zijn over het merk. De beste reclame is tenslotte de reclame die van mond tot mond gaat, en zichzelf verspreid. Ik vind de huidige collectie ook erg mooi, dus van mij mogen ze die aandacht ook best hebben.

Mooi artikel! (tu)

Beste lezers,

Bedankt voor de leuke reacties. (tu)Ik had inderdaad ook gezien dat Zenith het verhaal op hun officiële Facebook pagina heeft gezet. Ik was wel even verbaasd toen ik dat ineens bij mijn Facebook updates zag.:smiley:
Een week daarvoor had ik een brief teruggestuurd om ze te bedanken en het resultaat te laten zien. In die brief verwees ik ook naar WatchUSeek, Horlogeforum en de blog op Hodinkee. Ik denk daarom bijna zeker te weten dat ze mijn brief hebben ontvangen en het toen op hun Facebook hebben gezet. Qua verzendtijd klopt het ook namelijk. Erg leuk :~