En dan toch een mazzeltje

… vandaag iets later begonnen met werken en zo kon ik vanmorgen om 9 uur mijn pakje bij het postkantoor ophalen:

Hmm, behoorlijk gehavend, toch maar aangenomen omdat ik door deze geringe verpakking de voor mij bekende vorm van de tissotdoos meende te herkennen.

En inderdaad:

Toch een beetje dom van Tissot dat de gebruiiksaanwijzing niet in de doos past.

Maar goed, doosje open en ja:

Alles zit erin, horloge loopt een paar minuten achter, maar na wat geworstel met de gebruiksaanwijzing staat ook dat goed.

Even de band op maat maken en dan de wristshots: binnen

en buiten:

Ik ben er blij mee!!!

Congrats !
Mooie T-touch !!!
Mag gezien worden :wink:

Proficiat!!

Gave witte band

Gefeliciteerd met deze mooie, nieuwe aanwinst! (tu) En nu maar proberen die maagdelijk witte band wit te houden! :wink:

Denk dat dat rubber toch redelijk schoon te maken is.
Beter dan leer iig

Heel sierlijk en sportief, uitgekiende combinatie. En gelukkig vóór zaterdag :slight_smile:

Hij is…GAAF!!!
Veel plezier ermee!! Die gaan we niet veel zien denk ik hier?
Jur

Hoe bedoel je, het kwartje valt niet helemaal…

veel draagplezier gewenst met dit stukje techniek!!(tu)
Gr dennis:)

Heel mooi exemplaar.

Veel plezier er mee.

Dat is een mooie verschijning. Chique en sportief tegelijkertijd. Van harte (tu)

Gefeliciteerd met dit leuke horloge!(tu) Even naar de fucties gekeken, welke temperatuur geeft hij aan? Het lijkt me dat de omgevingstemperatuur wordt beinvloed door de lichaamstemeratuur. En wat komt er te voorschijn als je meteo ‘intoetst’?

Zo op de pols is 'ie veel mooier dan los op zo’n reclamefoto: mooi hoor, staat je goed.
Veel plezier ermee :slight_smile:

Erg mooi hoor. Sportief en toch ook zeer chique. Veel draagplezier.

Voor een accurate temperatuur moet het horloge eerst 3 kwartier afgelegd worden.
En de meteo geeft de druk in hectopascal aan en de wijzers geven door de plaatsing t.o.v. 12 uur de tendens aan, dus voor 12 uur wordt het slecht, op 12 uur gelijk en na twaalf uur mooi weer.

mooi veel plezier met dit prachtige horloge en veel plzier met de techno gr hans

Echt super gewoon WOW!

leuk, sportief en toch chique.
gefeliciteerd!

Groet,
Arno.

Dat zijn leuke features!

Heel leuk klokje, Eveline.
Je begint al een aardige verzameling te krijgen.
Veel plezier met de nieuwe Tissot.
Groet Chris