Leuk verhaal…… veel draag plezier
Nostalgie… nu je ouder word komt dit steeds meer terug. In meer dan horloges alleen. Geweldig om dat gevoel te hebben en iets te kunnen kopen waardoor je dat gevoel elke keer bij het dragen weer hebt!
dank je, nooit gedacht deze nog eens te kunnen dragen, super blij mee
inderdaad, dank je
dank je, ben er uitermate gelukkig mee
dank je,
zoiets mocht ik niet voor mezelf houden en als ik hier op HF ook iemand blij mee kan maken is dat mooi mee genomen
ook jullie zeer bedankt
dank je,
ik kan het niet beter verwoorden, zoals het spreekwoord zegt: de nagel op de kop
Proficiat met je nieuwe aanwinst, ik begin ook meer om mijn eerste horloges te geven, zal bij mij de leeftijd wel zijn.
Veel plezier ermee!
ha!, dat ervaar ik ook,
maar bij deze had ik nooit verwacht hem nog tegen te komen,
dus kan je indenken hoeveel adrenaline er plots door me heen stroomde toen ik hem zag,
en nu zit hij terug op zijn plaats,… mijn pols
Wat een mooi verhaal! Geweldig dat je 'm weer terug hebt. Leuke tijden waren dat, de 70’s. Alle “nerds” van die tijd liepen met een LED horloge, het nieuwste van het nieuwste.
Dat kan ik me voorstellen. Zo heb ik ooit mijn defect geraakte Casio Marlin W-35 gewoon weggegooid
Zoiets als mijn wijlen Casio?
Haha … zo hebben wij allemaal onze horloge trauma’s opgelopen toen we nog jong en onbezonnen waren
Wat de dag aanduiding betreft weet ik dat ik bovenin de LCD ook een horizontale streep had over de volle breedte en daar dan afhankelijk van de dag dan mo, tu, wed, thu, fri, sat of sun (van links naar rechts) werd getoond.
Ik neem aan dat er naast de tijd ook een datum werd weergegeven maar zelfs dat weet ik niet meer.
Op de één of andere manier is die dag aanduiding wel blijven hangen omdat ik dat toen cool en opgeruimd vond staan
Mooi verhaal, en loopt ie nauwkeurig?
Tot op de seconde
Destijds had ook iets gelijkaardigs maar rond. Laatst op een rommelmarkt ben ik er één tegengekomen en direct gekocht. Zuiver uit nostalgische overwegingen.
Mooi inzicht over hoe je een hechte relatie met een object ontwikkelt zonder dat het meteen weer over limiteds, waardestijgingen en andere marktprikkels gaat.
En in het LCD en LED topic kunnen ze misschien ook weer bij anderen ervaringen wakker schudden
Misschien kun je je geheugen een beetje helpen door het LCD en LED topic eens door te scrollen
Als ik zo actief ga zoeken zou de verleiding weer erg groot worden om deze weer terug te willen kopen …
Heel cool verhaal en mooi dat je er weer eentje hebt. Soort gelijk horloge was mijn allereerste. Geen idee van merk, etc. en allang geleden verloren gegaan.
Geniet ervan.
Gefeliciteerd
Ik werd wel getriggerd door jouw opmerking en ben op zoek gegaan … kwam uiteindelijk uit op digital-watch.com en het zou deze wel eens geweest kunnen zijn:
Ik had al genoemd dat de dag aanduiding mij bij is gebleven maar nu ik wat horloges gezien heb denk ik nu toch dat het alleen maar het verspringende streepje bovenin was aangazien Su-Mo … enz reeds geprint is op het venster.
Maar ik heb nog niet dat ik nu denk … ja dat is hem !!
Het is al weer te lang geleden
Die is in elk geval behoorlijk aanwezig - dus deze indeling is misschien wel de gezochte, kan het nog steeds een ander model zijn
Never give up
Nee, deze was het niet