Dacht dat het leuk was om 1-voor-1 mijn collectie in omgekeerde chronologische volgorde te presenteren in verschillende topics. Maar dat geduld blijk ik niet te hebben, hierbij dus de rest van mijn collectie:
- de iconische Junghans Max Bill Chronograaf, perfect in zijn eenvoud maar toch nog genoeg te zien om interessant te blijven. Zilveren wijzerplaat, bol horloge’glas’, milanese band, ik hou er allemaal van!
- de Seiko 5 met een ongeëvenaarde prijs-kwaliteit-voldoening verhouding. De Rolex OP is de ‘rich mans version’ van de Seiko 5
. Voor 100 piek geen zorgen over schade! n
- de Casio G-shock met een zomers geel-blauw tintje en praktisch want waterdicht, geeft licht, stootvast en niet duur
- de Seiko Prospex Titanium duikershorloge met datum; Japan only editie. Was op zoek naar een niet al te groot duikershorloge voor de vakantie en kwam uit op dit damesmodel. Grootte is perfect met 40 mm, bandje is iets smal voor een echte stoere kerel zoals ik
maar draagt fantastisch. Mijn contact in Japan gevraagd om deze aan te schaffen en mee te nemen naar NL.
- de vintage Rado Green horse met rice bead band. Impuls koop in Lissabon, de zeepaardjes maken het af! Loopt wel maar handopwinding met een klein knopje maakt dat ik het niet draag.
- daarnaast dus de eerder gepresenteerde Tudor BB58
- en de Zenith Defy Classic
Zo, meteen klaar, dit is mijn huidige collectie dus. In de toekomst hoop ik wat te ruilen/(ver)kopen via dit forum. Redelijk irritant maar kan dat nu nog niet omdat ik nog niet lang genoeg actief lid ben?