Afgelopen week op Mp gevonden. Gezien de vraagprijs meteen toegeslagen en direct betaalt! Zeg maar een actie waar Henrik zo goed in is… Vanmorgen was 'ie al binnen. De kastbreedte is 38mm, maar door de overstekende bezel kom je uit op 40mm. De band is niet mijn smaak, maar dat is geen probleem: de lugbreedte is 20mm. Banden zat!
Menno, wederom geluk gewenst met deze nieuwe aanwinst.
Een aanwinst welke zich mag verheugen in een krachtige uitstraling van vitaliteit en eeuwige roem.
@ Henrik: nou, ik bedoelde meer dat jij regelmatig aanwinsten laat zien die behoorlijk onder (door ons te verwachten) verkoopprijs liggen.
@ Jürgen: de klok heeft idd geen polijsbeurt gehad. Er zitten wat deuken in de kast ongeveer onder de 35 min, maar het stoort me niet!
Ik denk dat het horloge wel een keer een onderhoudsbeurt mag hebben. Het uurwerk doet het zoals we van een Valjoux kunnen verwachten: ronduit goed. Het houdt prima tijd. Maar de tijdverstelling gaat zwaar. Misschien vuil?
Op de achterkant is er geen enkele aanduiding van een serienummer Wel een inscriptie: ‘RAG 25 Jahre’. Even gegoogeld op www.rag.de en RAG blijkt een grote speler in steenkool en energie te zijn. Er moeten dus misschien wel honderden van deze horloges in omloop zijn als je bedenkt dat ze als cadeau zijn uitgereikt aan werknemers!
Het bruine bandje ligt al in de vuilnisbak. Dat was echt helemaal niks. Afgezien van het model stond het me ook niet! Momenteel zit er een zwarte Hirsch aan. Maar ik denk dat ik op zoek ga naar een 20mm rallyband met oranje stiksel. Als iemand nog wat heeft liggen…