... en eentje gekocht deel 2

Ik schreef het al eerder: van iemand op TZ-UK een Seiko 6138-3002 overgenomen. De verkoper kwam door de ballotage omdat Richard A. hem kent.
Vanmorgen lag’ie in de bus. Volgens de verkoper is alleen het glas een keer vervangen. En ik heb geen reden om daar aan te twijfelen.

Natuurlijk was de band weer te kort. Ik ben al het rondvragen naar van die schuifstukkies, Ik hou me aanbevolen!

Een foto van de verkoper, ik toonde 'm al eerder.

Menno

de band die vervangen moet worden:

Mooi horloge zeg!!

Maar ik zou deze op leer houden denk ik.

Yep, ik vind dit inderdaad ook typisch een horloge dat ik op leer zou dragen. :slight_smile:

Staat goed met die zwarte lederen band, niets meer aan doen!

Ik sluit me bij mijn voorgangers aan, leer is prachtig!

mvg, Frans

+1 voor leder!

Mijn beste,

Wel bekome het u met deze begerenswaardige aankoop.

Een wel heel bijzondere en fraaie Seiko.
Dit horloge heeft een esthetische voorkomen welke zijn schoonheid tot in de volheid der jaren, steeds met eerbied presenteert.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit markante horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

houwe zo

Ik draag het liefst staal, maar voor deze maak ik ook een uitzonderoing:

Ben het met Rob eens.

Schitterend horloge! En de staat is al net zo perfect(tu) Ook ik prefereer leer. Misschien iets voor de inkoopactie bij Uhrenbandversand?
Heel veel plezier ermee gewenst, maar dat zal wel lukken.

Wauw mooie klok zeg! Hij zou echt perfect zijn zonder dag/datum aanduiding! Dan zou hij voor mij rustiger ogen.

Heel erg veel plezier toegewenst met dit prachtige horloge:~

Gr. Mark:)-D

Neeheee, hij is juist door de tekst links en het dag / datum venster rechts mooi in balans.

(en ik ben natuurlijk gek op day / date)