En geslaagd (TNA update)

Weer een half jaar verder, een semester afgesloten en geslaagd!.
Voor de module horloges deze keer.
De handopwinders (zonder datum). De datum en de automaat volgt komend half jaar.

Inmiddels een mooie portfolio met diploma’s van de opleiding uurwerkhersteller in Antwerpen: eenvoudige klokken, gecompliceerde klokken en nu de eenvoudige horloges.

Na anderhalf jaar twee keer per week naar Antwerpen leer je toch wel veel. Helaas is er een collega student afgehaakt, maar de meeste zitten en krijgen nog steeds energie van het serieus bezig zijn met uurwerken.

Ik zal een foto uploaden van mijn trio. De drie horloges die zijn gedemonteerd, schoon gemaakt, gemonteerd, geoilied en afgeregeld. (2 potiac en een rodania).

Het trio:

tot zo ver even een korte update hoe het allemaal in Antwerpen gaat. Hoe gaat het trouwens met het clubje dat vorig jaar in Schoonhoven is gestart?

Groet,

Corné

(tu)

Gefeliciteerd!

Daarnaast nog drie horloges behoed van de ondergang, dat is al helemaal mooi! (Zeker omdoet er twee Pontiacs bij zaten maar dat is mijn afwijking )

Goed bezig! :~

weer een mijlpaal… gefeliciteerd !

E dat naar Antwerpen reizen is juist een bonus
dan kun je lekker vaak op je horloge kijken.

Proficiat!(tu)

En je trio ziet er ook erg chique uit!

Groeten.

Noel.

Het clubje dat in Schoonhoven is gestart, gaat over twee weken het (aanwezigheids)certificaat uitgereikt krijgen. In 20 weken tijd hebben we tot in den treure een eta 6498 uit elkaar gehaald, schoongemaakt, geolied en er werkend horloge van gemaakt.
Bij het begin van de cursus werd de afspraak gemaakt dat degene die een onderdeel kwijt raakt de week daarop voor gebak zou zorgen. De aangeschafte stofjassen knellen inmiddels. :#

Theo1 Schreef:

Het clubje dat in Schoonhoven is gestart, gaat
over twee weken het (aanwezigheids)certificaat
uitgereikt krijgen. In 20 weken tijd hebben we tot
in den treure een eta 6498 uit elkaar gehaald,
schoongemaakt, geolied en er werkend horloge van
gemaakt.
Bij het begin van de cursus werd de afspraak
gemaakt dat degene die een onderdeel kwijt raakt
de week daarop voor gebak zou zorgen. De
aangeschafte stofjassen knellen inmiddels. :#

(:smiley: