En het thema is: Vintage en Vierkant

In het begin van dit square topic werd zowel vintage als vierkant dus al ruim genomen door @lexaf, maar er zijn grenzen :wink:, en die blijven uitdagen…

4 likes

En moet het ook een herenhorloge zijn? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Dat is dit vrij duidelijk niet :innocent:
Maar wel redelijk vierkant…

Tissot Pinky:

Met de bijbehorende advertentie:

10 likes

Maar het is ook weer een uitdaging om af te tasten waar de tolerantie stopt bij de jury voorzitter van het ADHD comitƩ (armlastig door hoekig design)

Dames mag ook.
Maar qua design stopt de tolerantie hier:

4 likes

Yes, ben ik weer eens lekker over de grens gegaan :muscle: :laughing:

3 likes

Over

gesproken…
Ik heb je Pingun Maximum ADHD filmpje ademloos bekeken. Hoe amusant dan ook, het lukte me niet om hem helemaal af te kijken.
Heel bijzonder…

Goed gedaan! Dat is nu kenmerkend voor ADHD!

Terug on topic:
Ik geloof dat deze dame, de Seiko Silver Angel, al eens eerder hier te zien was, maar ze mag nog wel een keer:

En dan, voor het overzicht in Residence Lexaf, het hele bejaardentehuis even op een rijtje:

16 likes

Respect Lex, wat een schoonheden.

Top elftal Lex - en dan nog al die reserves :clap:

1 like

deze telt dus ook?

22 likes

Broers of zussen of broer en zus?

5 likes

Jazeker! Prachtige Cartier tank (rechthoekig heeft ook vier hoeken en is dus in mijn vocabulaire vierkant).
Bijzondere wijzerplaat!

2 likes

Thanks deze heb ik samen met mijn nu onlangs overleden vrouw gemaakt, alles is los gekocht en zij heeft met mijn hulp het uurwerk gedemonteerd en weer gemonteerd, oliƫn heb ik gedaan. Onbetaalbaar horloge voor mij op sentimenteel vlak!

9 likes

IWC versus Eterna.

Maten nagenoeg identiek!

10 likes

Gecondoleerd! Ik hoop dat je er nog vele jaren plezier van mag hebben.

4 likes

Ik zorg er voor dat deze altijd blijft lopen ja zal er voor zorgen net zoals ik dat voor haar heb gedaan. Helaas is ze dus met 34 overleden en daarmee heb ik nog wel even te gaan maar de herinneringen er aan zijn onbetaalbaar.

9 likes

Dat is geen leeftijd! :pensive:

2 likes

Gecondoleerd met het enorme verlies, veels te jong. Hoop dat je nog heel lang van het mooie uurwerk mag genieten.

Nee k*nker is een verrotte ziekte helaas maar als ik iets van haar geleerd heb is het van elke dag te genieten en met zo’n pareltje van een cartier moet dat lukken!

9 likes

Dat is waar het om gaat. Ondanks het verlies sta je er redelijk stevig en positief in zo te lezen. Desalniettemin veel sterkte maar tegelijkertijd ook veel plezier met het horloge.

1 like

Neef?

8 likes