En ik ben

Markus, vers lid. Meer en meer bezig met duikers zonder poespas, mijn ideaal is wel een Sinn u1 of ux.
Zag net echter een niet te versmaden Citizen maar het lukt me niet om daar op te reageren.
Doe ik iets fout, te blond, mag niet als aspirant lid?
Vergeef mij mijn newbyheid, maar graag wat hulp!

Groet, Z

1 like

Welkom hier Markus!
Reageren gaat meestal met een Pb (persoonlijk bericht) Dat lukt niet? Klikken op de avatar, dan krijg je een envelopje om bericht te maken.
Wordt gewaardeerd als je fotoos van je verzameling laat zien. :relaxed:

1 like

1 like

Welkom. Met de tijd krijg je meer rechten. Hier en daar in een topic reageren, liken, doet wonderen.
Enne, zoals eerder vermeldt, we zijn gek op foto’s :wink:
Veel plezier!
Gr.Wander

1 like

Dank Omega,

Pb ga ik proberen. Ik zat naar een reageerknop te zoeken of iets dergelijks. Foto’s ga ik binnenkort voor zitten maar stel je er niet te veel van voor. Veel zg activitywatches, paar mooie Suunto’s, Garmin, Traser h3 en een paar familiestukken, o.a. Certina.

Nogmaals dank en groet, Z

1 like

Welkom!

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Een pb verzenden vraagt iets meer rechten volgens mij. Die zijn zo verkregen. Je kunt de aanbieder ook aanspreken hier, door hem aan te roepen met een @ teken. b.v. @marijn.

en o ja, natuurlijk, welkom op het forum.

1 like

Dank,dank allen!

Reageren op die Citizen duiker van Steve lukt me niet, krijg de indruk dat ik dat nog niet mag of misschien een ios probleem… klikken avatar klapt hem uit maar geen reageermogelijkheid, onder de post zit wel doorklikding naar mail maar dan heb ik nog wel een mail adres nodig…
Goed, morgen weer een dag, slaap lekker en nogmaals dank voor het welkom!

@Steve, Zarkus heeft interesse in jouw Citizen.

2 likes

Ah, dan nog even zo proberen @Steve, mooie klok, heb serieuze interesse. Kan jij mij pm, pb of iets dergelijks sturen?
Bij voorbaat dank!

Groet Z

Welkom, welkom! :+1:

1 like

welkom Markus :smile:

1 like

bedankt @Marijn !
groet,
steve

2 likes

Welkom!

1 like

Goedemorgen en welkom!!

1 like

Soow, nog geen twintig uur lid en eerste aanwinst komt morgen al binnen…erg blij mee thanx @Steve.
Ga mezelf maar even een ban opleggen!

Gr Z

2 likes

Geen ban aub! , Leden als dit maken het forum!
Welkom :+1:

Goed bezig !!!
Welkom ! En veel plezier hier !

Welkom!