En ja hoor, de doos is vol

Heb ook zeker interesse in iets nettere horloge’s ben ik ook voor aan het rondkijken, modellen als de IWC Portugese http://www.gq.com/images/upgrader/style/products/chronographs/iwc-portuguese_v.jpg

Dromen mag, of ik moet even half jaartje goed sparen

De MeisterSinger modelen vind ik ook heel erg mooi, ook de Fortis B-42 serie (Of is dit niet echt sport?) staat me ook heel erg aan. Toch denk ik dat de volgende week een Breitling wordt een Super Avenger / Crosswind zit ook heel erg te neigen naar een model met een bruine leren band. (Montbrilliant / Navitimer?)

Tuurlijk mag 't! Dromen kost niks! :wink:

Ja, dat zijn ook mooie horloges. En tja, wat zijn nette horloges tegenwoordig? Een Submariner gaat nu net zo makkelijk onder een pak als een Reverso. Vaak zijn die sportieve modellen van duurdere merken met zoveel finesse gemaakt dat ik ze er te net uitzien voor een sporthorloge. Elegant Sportive zeg maar… :stuck_out_tongue:
Maar ik vind wat je noemt met Portugese en Meistersinger wel onder nette/dress horloges vallen. Die B42 vind ik weer meer naar Casual Sportive lijken. Al die crossovers :smiley:

Mooie Breitling! En je hebt nog plaats voor 2! Dus 7 in totaal… 6 in de doos en 1 om de pols :wink:

Daar heb je een punt marnix, blijft lastig haha… maakt me ook niet zoveel uit hoe en wat als ik hem maar mooi vind, alleen wil wel dat me volgende klokje wat anders is, nu is het eigenlijk allemaal hetzelfde princiepe, volgende wordt er een met leren/rubberen band.

En daar heb je helemaal gelijk in Bender, nog meer sparen… je maakt het wel lastig haha