En ja hoor, de doos is vol

En ookal is het geen vrijdag meer wou toch mijn horlogecollectie even laten zien waar ik toch erg trots op ben als 19 jarige, kan natuurlijk niet tegen jullie collectie’s op maar het begin is er en ben zeker nog niet van plan om te stoppen met het uitzoeken van deze prachtige klokken! Volgende: Fortis B-42 Marinemaster, of een Omega Seamaster … twijfels! De vendoux is van me zus.

Mijn nieuweste aanwinsten die ik hier nog niet heb laten zien zijn de Invicta Pro Diver en de Breitling Superocean

Maar goed, genoeg geklets, tijd voor foto’s:






Erg mooie verzameling.(tu)

dat ziet er erg goed uit, prachtige verzameling om trots op te zijn(tu)

Love the Breitling, hate the Vendoux…

Mijn beste,

“Twijfel, vertrouwen, volharding“.
Ik wil hier maar mee zeggen; dat jij, je vol overgave kan meten met ons markante horlogeforum.
Jou collectie horlogerie is er een van stijl, sportiviteit, diversiteit en het belangrijkste natuurlijk, jou ENTHOUSIASTHEID!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Prachtige collectie, mooie horloges en natuurlijk mijn keus, de BREITLING!!
Ga zo door,maar eerst een grotere doos.
Veel draagplezier,
Gr.
Jack

Nou ja, klein doosje…, da’s snel vol! :wink:
Leuk om naar je collectie te kijken!

Bedankt voor alle leuke reactie’s. Er moet zeker een grotere doos komen, ben alweer bezig met sparen en kijken voor een nieuw klok, zat zo te denken als ik nou elk jaar 1 mooi horloge koop heb ik toch over paar jaar een HELE mooie collectie, vind het ook zonde om teveel horloge’s te kopen in een korte tijd, merk nu toch dat sommige horloge’s minder aandacht krijgen omdat ik gewoon niet alles kan dragen.

Je hoeft je niet te schamen hoor voor je 19e jr ik ben bijna 30 , en heb nog niet zo’n verzameling, Mn duurste moet ik nog krijgen en dat is een tissot couterier.

Mvg
Richard

Ja super collectie, met 2 invicta’s(tu).
De Breitling en de Seiko zijn ook geweldig.

lekker vol doosje! Niet verkeerd bedoel ik daar mee :up:

ik zou die vendoux eruit gooien en je hebt weer een mooi plekkie vrij!
succes met je volgende keuze…

Hite Schreef:

Ja super collectie, met 2 invicta’s(tu).
De Breitling en de Seiko zijn ook geweldig.

Bedankt! Maar toch even een correctie wat je ziet liggen van Links naar rechts (Foto 1) zijn:

TW Steel TW-5
Invicta 8926
Breitling Superocean
Nautia NCS 64 (als ik me niet vergis)
Vendoux ? (van me zus)
Seiko Velatura Divers Chronograph

Ik denk dat jij de Nautica met een invicta verwart.

Vendoux zit er gelukkig ook niet meer in, dus inderdaad… nog 1 plekje vrij… maar goed eerst even sparen en goed kijken.

quantore Schreef:

Hite Schreef:


Ja super collectie, met 2 invicta’s(tu).
De Breitling en de Seiko zijn ook geweldig.

Bedankt! Maar toch even een correctie wat je ziet
liggen van Links naar rechts (Foto 1) zijn:

TW Steel TW-5
Invicta 8926
Breitling Superocean
Nautia NCS 64 (als ik me niet vergis)
Vendoux ? (van me zus)
Seiko Velatura Divers Chronograph

Ik denk dat jij de Nautica met een invicta
verwart.

Inderdaad, maar toch de collectie blijft superrrrr

Zeg jongeman! Waar doe jij dat allemaal van??

naast horloges, verkoopt hij af en toe ook zijn lichaam :slight_smile:

Precies, veel vraag naar… en daarnaast verhuur ik afentoe mijn harem aan eenzame oude mannetjes. intresse? :wink:

Nee helaas heb ik heb een goede baan in de ICT, als systeembeheerder van Windows 2003/2008 en Linux systemem. Dus daarvan :wink:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten en leuke collectie!

Mooie collectie, maar die Vendoux is een beetje te wat mij betreft …
Die Breitling blijft een mooi horloge …

Mooie sportcollectie heb je. Ook interesses in de wat nettere horloges? Bedoel ook kwa smaak. Niet dat je perse iets al wilt kopen. Of gaat je interesse alleen uit naar sportieve horloges?