succes …ik zal voor je duimen…ze zijn echt heel gaaf …ik heb hem nu twee weken …maar al 2x een bod gehad …maar hij past mooi tussen de andere horloges dus gaat ook niet weg.(voorlopig dan)…ik draag hem bijna elke dag ik vind hem wel stoer.

succes …ik zal voor je duimen…ze zijn echt heel gaaf …ik heb hem nu twee weken …maar al 2x een bod gehad …maar hij past mooi tussen de andere horloges dus gaat ook niet weg.(voorlopig dan)…ik draag hem bijna elke dag ik vind hem wel stoer.

wat een knoepert.
Gefeli Ben.
Paul.
Zo koop je er 1 en opeens heb je er 2! De eerste heb ik via buy now gekocht. Dat is er 1 in goede staat, die heeft geen werk nodig. Maar ik had ook nog een laag bod gedaan op een model dat een iets bekrast glaasje heeft. Die veiling liep afgelopen nacht af en wat scherst mijn verbazing, ik heb hem nog ook. Ach ja, dan eentje met fishboneband en de ander met mesh of leer.
heeee van harte gefeliciteerd …echt toppie! deze heb ik ook nog in mijn collectie…hij is eigenlijk het zelfde alleen 4mm lager

Ik heb die van mij nu binnen. De tijd verzetten is simpel, de datum verzetten door de knop in te drukken. Maar hoe verzet je de dag? Ik zie daar nu een rood balkje staan.
Verder een geweldig horloge, een ware aanwinst. Ben benieuwd hoe nummer twee er uit ziet (wordt een nieuw glaasje met gasket in gezet).
De meegeleverde band is erg ruim en met mijn behaarde polsen voel je het goed wanneer die verplaatst.
Ik zal binnenkort foto’s maken en een eigen topic openen wanneer ik de fishbone, de tweede Darth Vader en de Meshband binnen heb.
Ik heb die van mij nu binnen. De tijd verzetten is
simpel, de datum verzetten door de knop in te
drukken. Maar hoe verzet je de dag? Ik zie daar nu
een rood balkje staan.
de dag …dan moet je heel diep drukken …helemaal tot het eind…
springt hij op frans/duits/of wat dan ook…even bij engels tegen de klok indraaien (datum) tot kwart voor 12 en weer terug…dan blijft hij op engels…
he he dat is eruit …heel veel piel plezier hahaha…
en van harte gefeliciteerd!! kom op met die foto’s!!