hij is coooooool!! deze flinke Seiko ‘‘Helmet’’ maar de naam die ze over de grote oceaan deze seiko geven vind ik leuker ‘‘The Darth Vader’’ (ivm de zwarte wijzerplaat)
als je hem om je pols hebt…dan zie je hem niet erg snel over het hoofd…jeetje wat een joekel!! zonder band weegt hij 125 gr ::o
de witte weet ik niet ik dacht gewoon de bijnaam ‘‘Helmet’’ maar met de zwarte wijzerplaat dat is de ‘‘Darth Vader’’ de Big eye/Ufo is de seiko 6138-0011…
Is inderdaad een mooi horloge. Omega en Seiko zijn mijn favoriete merken.
Omega heeft ook een “Darth Vader” horloge. Die had een tegenpool, dat was de “Anakin Skywalker”. Ik ben benieuwd of er voor die namen nog centen naar de US gegaan zijn.
hahaha dank je wel harb , draag jij hem ook regelmatig …ik heb hem nu een dag om…maar valt best wel mee met het gewicht en het dragen…het draagt zelfs heel goed…ja , ze hebben best wel goed nagedacht daar in japan!..foto 2 is zijn kleine broertje de seiko 6139-6012 (small eye) en foto 3 dat is mijn trots de seiko M88 sea-lion (automaat) van 69
hahaha dank je wel harb , draag jij hem ook
regelmatig …ik heb hem nu een dag om…maar valt
best wel mee met het gewicht en het dragen…het
draagt zelfs heel goed…ja , ze hebben best wel
goed nagedacht daar in japan!..foto 2 is zijn
kleine broertje de seiko 6139-6012 (small eye) en
foto 3 dat is mijn trots de seiko M88 sea-lion
(automaat) van 69
Ik had hem al wat langer op het oog, ik loop dagelijks Ebay af en vandaag heb ik er een gevonden die een goede prijs vraagt. Hij komt uit Duitsland en ik hoop hem binnenkort hier te hebben (Maandag of Dinsdag).
Wat is eigenlijk het verschil tussen de 7100 en de 7101?
volgens mij helemaal niets.het is gewoon de 6139-7100/7101 .maar waar jij mee bezig bent …is dat ook een ‘‘Darth Vader’’ (zwarte wijzerplaat).en zit er ook de Fishbone band om?..is cool hoor zo een knots om je pols.eerst even wennen aan het gewicht …maar na een tijdje merk je er niets meer van…(dan ben je wel een week verder hahahaha)
Het is inderdaad de “Darth Vader”, de fishbone zit er niet om, maar die heb ik nog van een andere Seiko. Zodra ik gem binnen heb zal ik de foto’s posten, nu heb ik alleen de ebay foto’s.