En nog een graaltje

Ze vliegen langs als warme broodjes, de heilige gralen.

en deze graal gaat mijn kant op komen:

“maar Stony” hoor ik jullie denken, “die hebben we toch al heel vaak op woensdag om je pols zien zitten?”.

Nou, da’s bijna dezelfde inderdaad. maar dit is de DX uitvoering, en die vind ik nog mooier dan het 5je.
En, niet geheel onbelangrijk, deze DX staat prominent in het logo van http://wwww.seikonaut.net , en het is fijn de mascotte daadwerkelijk in huis te hebben!

Ik ben grote dank verschuldigd aan Robbie, zonder hem was het niet gelukt. Rob, ik ga alvast een begin maken met de sokkel voor je standbeeld! :smiley:

Hij is in elk geval in onze handen gekomen, weg bij die vieze Yank vandaan :slight_smile:

robbie409 Schreef:

Hij is in elk geval in onze handen gekomen, weg
bij die vieze Yank vandaan :slight_smile:

over vies gesproken: ik zal dit keer foto’s maken van alle prut die ik ultrasonitisch uit de mesh zal bubbelen. :smiley: :smiley:

Ziet er nog zeer net uit en mooie combi met band.

Ook jij gefeliciteerd met het binnenhalen van deze graal, trouwens een mooie combi met de mesh (tu)

mvg, Frans

Mijn beste,

Je zou er bijna een ronde tafel bijeenkomst aan wijden, zoveel heilige gralen er de laatste tijd boven water komen!!

Maar bovenal wens ik je veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit betoverende horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Gefeliciteerd met de mooie aanwinst(tu)

Gaaf, man! Ik wacht met spanning op je eigen foto’s.
Enne… gefeliciteerd met je mooie, nieuwe aanwinst!

van harte, leuke aparte uitvoering (tu)