En nog een nieuwe

Ik had me voorgenomen het dit jaar wat kalmer aan te doen. In het verleden kocht ik zo lukraak maar wat aan op de baai etc., vaak was de spanning van het wachten leuker dan het horloge zelf… ik heb dan ook diverse klokken liggen die nooit polstijd krijgen maar ook de moeite van het verkopen niet waard zijn… ach, misschien wel aardige knutselprojecten voor later, ze eten immers geen brood en bederven doen ze ook niet. Dit jaar heb ik het wat aankopen betreft anders gedaan. Uiteraard de limited 2008 maar van de zomer was daar ook de inkoopactie voor de Seiko Sumo. Naast de horlogeforum ltd’s ben ik ook wel van de duikers. Ik heb er diverse en vond de Sumo een fraaie om erbij te doen… Na een hoop omzwervingen kwam-ie vorige week dan eindelijk aan, door Robbie voorzien van saffier glas… Tsjee, wat een pracht van een klok… mooi, groot, stevig, zwaar, een fraaie band een hele mooi blauwe wijzerplaat, enfin kijk zelf maar :




kijk, dat is een serieuze band :

en hier de sumoband in vergelijking met de rolex oyster band

en tenslotte met z’n kleine monster broertje :

ik ben een gelukkig mens met deze aanwinst
(en dat moest het dan maar weer zijn voor dit jaar…)

groet
klaas

henrik, kun jij dit item verplaatsen naar de algemene pagina ???

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Een solide klok, als ik dat zo mag zeggen!

Het blijft een mooie Seiko dit. Gefeliciteerd!

klaas-w Schreef:

(en dat moest het dan maar weer zijn voor dit
jaar…)

Gefeliciteerd met je aankoop en kop op… het volgende jaar begint in nog geen 2 maanden. :smiley:

mooie aanwinst !

Mijn beste,

Wel bekome het u!!
Proficiat met deze kloeke duiker. Een duiker welke je tot de ongekende dieptes des levens brengt.
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit diepzinnige horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink: