Vloeiender en nauwkeuriger krijg je hem niet. Het UHF uurwerk van Bulova welke in verschillende modellen wordt gebruikt.
En deze duiker is toch geweldig? Jammer dat ie mij niet past.
Vloeiender en nauwkeuriger krijg je hem niet. Het UHF uurwerk van Bulova welke in verschillende modellen wordt gebruikt.
Ik heb de indruk dat jij zowat de enige bent die er gedoe over maakt
O nee hoor, ik erger mij ook mateloos aan die trage tik-tok… als ik een mooi horloge zie, bijvoorbeeld bij iemand in het OV, kijk ik er even twee seconden naar - in 95% van de gevallen is het een kwarts en kijk ik weer mismoedig weg
pachtig een mooie seiko die iedere seconde perfect uitgelijnd op iedere marker een tik maakt.
Ik heb een '73 Spaceview met 214 stemvork uurwerk. Onovertroffen sweep ook!
De Bulova Military is zeker een aanrader
Wat verwacht je in het OV?
Wil hem eigenlijk ook wel. Hij is echt mooi. Ook de zwarte datum schijf vind ik een mooi detail.
Vind de military ook wel mooi.
Het enige nadeel aan die vloeiende wijzer is dat ze ieder jaar een verse batterij nodig hebben heb ik gelezen.
Ik zit straks anders weer in de trein met mn Speedy…
Liever een goede kwarts, dan een gammele automaat
Jongens jongens, hebben jullie nou echt nog niet v spring drive gehoord
Daar kan ik me zo enorm aan irriteren, ik heb dus een Hugo Boss mode " horloge" en die secondewijzer zit er ZO vaak naast. Verschrikkelijk.
In Londen was ik gewend vaak genoeg iets moois aan te treffen in de Tube… hier geldt dat echter in mindere mate ja!
Op de amsterdamse veerponten zie ik dan weer relatief veel rolex, al heb ik vaak enige twijfels bij hun echtheid (vaak heeft de drager ook een Aprillia en een petje)
Mooie military by Bulova
Daar heb je gelijk Wing
Niks mis met quartz of mechanisch, en al helemaal niks met tikkende secondewijzers op mechanische horloges:
http://eu1.dh-cdn.net/uploads/db9961/original/3X/9/d/9dd386ef92852f465519190f90dc6dc252b689c4.gif