En nu staat hij hier

Via het verkooptopic nu effe snel hier omdat ik hem toch nog even als nieuwe aanwinst wil showen:

Met dank aan Bidle (Ard) voor dit ontzettend leuke horloge, met prachtige pushers.

Mooi horloge (tu)
De blauwe NATO staat hem ook erg goed.

Groet,

Chris

Leuk! Maar wel “kwetsbaar” die pushers, dus tikkie voorzichtig ermee!

hcptdg Schreef:

Leuk! Maar wel “kwetsbaar” die pushers, dus tikkie
voorzichtig ermee!

Okidokie! (tu)

Naar mijn mening een mooie uitvoering, stoer en toch dressy.

Veel plezier ermee.

Prachtig ! Wat zijn die zwarte blokjes op het LCD ?

Mijn beste,

Als ik naar deze Casio kijk dan wordt ik er op de een of andere manier ‘vrolijk’ van!!
Nou heb ik dat wel vaker bij het aanschouwen van horloges, want het blijft een plezante hobby,
doch deze casio straalt blijdschap uit!!
Ik ben er dan ook stellig van overtuigt dat deze ‘vrolijke noot’ ook jou met plezier de tijd laat waarnemen.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Echt een heel leuk ding. (tu)

(tu)

Leuke vintage ana digi. Weer een model van Casio dat ik nog niet kende. Het lijkt soms of ze bij Casio iedere dag een nieuw model uitbrengen.

Marc-B1 Schreef:

Prachtig ! Wat zijn die zwarte blokjes op het LCD
?

Die zwarte blokjes is niks, maar in de lichte gedeelten van die zwarte ‘balk’ staan afkortingen (AL / DT / DR / ST / RECALL). Als je de pusher linksonder (mode) indrukt dan licht de betreffende functie die dan actief is op. Ik weet nog niet alle functies, maar alarm en stopwatch zijn in ieder geval duidelijk. Bij ST is het indrukwekkend om te zien hoe de grote minutenwijzer tegen de klok in begint te lopen en als je dan wederom op ‘mode’ drukt komen de wijzers weer in de goede tijdsstand te staan. Binnenkort krijg ik waarschijnlijk de handleiding nog en dan ik er even goed in duiken.

dmc Schreef:

Marc-B1 Schreef:

Prachtig ! Wat zijn die zwarte blokjes op het
LCD
?

Die zwarte blokjes is niks, maar in de lichte
gedeelten van die zwarte ‘balk’ staan afkortingen
(AL / DT / DR / ST / RECALL). Als je de pusher
linksonder (mode) indrukt dan licht de betreffende
functie die dan actief is op. Ik weet nog niet
alle functies, maar alarm en stopwatch zijn in
ieder geval duidelijk. Bij ST is het indrukwekkend
om te zien hoe de grote minutenwijzer tegen de
klok in begint te lopen en als je dan wederom op
’mode’ drukt komen de wijzers weer in de goede
tijdsstand te staan. Binnenkort krijg ik
waarschijnlijk de handleiding nog en dan ik er
even goed in duiken.

Die moet je toch hier kunnen vinden? http://world.casio.com/wat/download/en/manual/
Even het module nummer dat op de achterdeksel staat invoeren en dan heb je hem op pdf formaat. Uitprinten en klaar. (tu)

Proficiat!

Apart ding!