En nu?

Is het gepast iemand te feliciteren met een luxeprobleem als de nadruk ligt op luxe? Beste Marco, iedere verzamelaar, sporter of kunstenaar komt dit tegen. Daarna groeit er een nieuwe loot uit je horlogekisteje! Een pauze is in jou geval geen slecht idee, als je spaarpotje maar blijft vullen!

Ja - nadat ik de IWC 3239 aan de kleine (maar fijne) collectie heb toegevoegd, ben ik volledig tevreden met de collectie. Inderdaad een tevreden gevoel.

Meestal gaat 't na een tijdje weer kriebelen :slight_smile:

Groet
Mark

Ogenblik Schreef:

als je spaarpotje maar blijft
vullen!

Mijn probleem is dat mijn wensenlijstje harder groeit dan mijn spaarvarken…

Kwalitijd Schreef:

Mijn probleem is dat mijn wensenlijstje harder
groeit dan mijn spaarvarken…

heeeeel herkenbaar :wink:

maar daardoor blijft t interessant. als je alles maar moeiteloos kunt krijgen is de lol er wat mij betreft ook gauw vanaf.

Misschien kun je gaan breien!!!

Heb je nog sokken nodig dan?

Ik heb een schoonmoeder die houd niet van horloges maar wel inderdaad van sokken breien.(ze zijn er wel goeie schoonmoeders)!!!

Omegas Schreef:

?.."…(ze zijn er
wel goeie schoonmoeders)!!!

Die nog ademhalen?
:)-D

Klinkt meer dat je uitgekeken bent op een merk en toe bent aan een nieuwe richting, Een nieuw merk en je kunt weer even vooruit. G-Shocks bijvoorbeeld. :wink:

stitch Schreef:

Klinkt meer dat je uitgekeken bent op een merk en
toe bent aan een nieuwe richting, Een nieuw merk
en je kunt weer even vooruit. G-Shocks
bijvoorbeeld. :wink:

Heb je een goed punt. Ik ging diversiferen naar andere type horloges dan duikers. Pilots en Racers kwamen langs. Heel leuk om van andere soorten horloges te genieten. Toen ging ik shoppen voor een IWC Portuguese, kwam ik onverwachts terug op een ouwe liefde en kwam ik toch thuis met een IWC duiker. En was absoluut niet dat de Portuguese tegenviel, maar de klik was er toch meer met de Aquatimer. Dus dat uitgekeken zijn, kan ook tijdelijk wezen.

stitch Schreef:

Klinkt meer dat je uitgekeken bent op een merk en
toe bent aan een nieuwe richting, Een nieuw merk
en je kunt weer even vooruit. G-Shocks
bijvoorbeeld. :wink:

Inderdaad een goed punt(op G-shock na dan) Ik heb naar dievas, halios en ocean7 gekeken,
Die hebben aardig wat interessante modellen. Maar voor dit jaar ben ik klaar denk ik. Ik wacht tot de Steinhart binnen is zodat ik weer 2 weken tevreden ben maar daarna staat sparen bovenaan mijn wishlist.